Page 29 - Demo
P. 29

  să fie implicat de la bun început și să fie în centrul atenției. Fiindcă aceasta este singura modalitate pentru noi, ca producător, de a ști de ce au nevoie cu adevărat șoferii. Am primit o mul- țime de feedback-uri pozitive de la clienți și media, iar câștigarea acestor premii arată că suntem pe drumul cel bun”, a spus dr. Andreas Tostmann, președintele Comitetului Executiv al MAN Truck & Bus.
În urma testelor inițiale efectuate de presa internațională și pe baza feedback-ului de la clienții care utili- zează deja noua generație MAN TGX, îmbunătățirea semnificativă a eficien- ței consumului de combustibil se dove- dește la fel de populară ca și noua experiență a utilizatorului. „Consumul redus de combustibil, care este chiar mai scăzut decât la modelul prece- dent, este un adevărat câștig”, a arătat Daniel Hoppenstock, director HVL Transporte din Pattensen (Hanovra), Germania, care are deja experiența a șapte camioane noi MAN TGX.
Eficiență maximă și rentabilitate
Noile concepte pentru transmisie, aerodinamică și asistentul de eficiență MAN EfficientCruise fac ca noua ge- nerație de camioane să fie cu până la 8,2% mai economică decât genera- ția anterioară. Această economie po- tențială a fost prognozată de MAN și a fost certificată oficial de un test drive TÜV Süd. După un total de 684 de kilometri, rezultatul a fost clar: noul MAN TGX 18.470 Euro 6d a consu- mat, în medie, cu 8,2% mai puțin com- bustibil în comparație cu MAN TGX
Interiorul premiat al MAN TGX, cabina GX
18.460, versiunea anterioară, pe seg- mentul de 342 km, care cuprindea autostrăzi și drumuri secundare și a fost condus de două ori succesiv. Pro- filul rutei alese reprezintă o potrivire cu 90% dintre rutele parcurse în trans- portul european pe distanțe lungi și, pentru a se asigura o comparație axa- tă exclusiv pe performanța vehiculului, camioanele testate au schimbat semi- remorcile și șoferii, între cele două se- siuni de test.
„Costurile de operare reduse ale vehiculului sunt cruciale pentru suc- cesul clienților noștri. Am dezvoltat, în mod constant, noua generație de ca- mioane MAN în vederea unei eficiențe și a unei economii maxime – și ne-am atins pe deplin obiectivele! Suntem
foarte mulțumiți că acest lucru a fost confirmat și de un test efectuat de o organizație independentă de testare”, a declarat dr. Frederik Zohm, membru al Comitetului Executiv pentru Cerce- tare și Dezvoltare la MAN Truck & Bus.
Pe lângă perfecționarea tehnolo- giei ce echipează vehiculele, MAN Truck & Bus dezvoltă și îmbunătățește constant toate produsele și serviciile asociate noii generații de camioane MAN.
Optimizarea adusă de noile servicii digitalizate
Cu MAN Now, constructorul ger- man duce managementul digitalizat al vehiculelor la un nou nivel. Acest nou serviciu digitalizat, care a fost lan- sat alături de noua generație de cami- oane MAN, permite clienților să-și echipeze camioanele cu funcții supli- mentare printr-un upgrade online, fără a fi nevoie să meargă cu vehiculul la un atelier mecanic. Aplicația „Trafic online” oferă șoferului date actualizate
   Management integrat al flotei
MAN DigitalServices sprijină managerul flotei. Chiar și cu pachetul de bază gratuit MAN Essentials, oferă cele mai importante informații despre vehicul. Pachetul de bază este activat automat după înregistrarea pe platforma RIO. Locația este transmisă la intervale de
15 minute, de asemenea, pot fi vizualizate detalii despre comportamentul șoferului, cum ar fi timpul de conducere și de oprire, plus consumul mediu de carburant.
octombrie 2020 ............................................................................................................................................ 29
 CAMIOANE ȘI SERVICII



















































































   27   28   29   30   31