Page 48 - ZIUA CARGO
P. 48

 PROIECTUL ANULUI ÎN LOGISTICĂ A FOST CONSTRUIT DE LOXXESS AG
Trofeul ELA 2020
merge în Germania
„SMILE – Smart and Innovative: Logistics for eCommerce Project”, aparținând LOXXESS AG, a primit marele trofeu acordat de Asociația Europeană de Logistică (ELA). Festivitatea a avut loc,
în premieră, online.
 După ce s-a plasat, în 2019, în finala premiilor pentru logisti- că din Germania, LOXXESS AG s-a urcat pe cea mai înaltă poziție a podiumului european, fiindu-i decer- nat marele premiu oferit de ELA.
Proiectul câștigător poartă denu- mirea „SMILE”, integrând optimizări de procese, elemente de inteligență artificială, de automatizare precum și management al inovației, ca facilitator pentru creșterea comerțului electronic.
LOXXESS a convins juriul că merită să câștige în fața altor cinci finaliști europeni.
Prin intermediul conceptului logis- tic „SMILE – Smart and Innovative: Logistics for E-Commerce”, LOXXESS a dezvoltat o soluție inovatoare care răspunde nevoilor generate de crește- rea complexității în gestionarea seg- mentului de logistică destinat comerțu- lui electronic. Conceptul a fost dezvoltat în 2019, ca parte a dezvoltării unui canal de vânzări online, aparținând unei cunoscute companii farmaceutice germane, pentru care LOXXESS lu- crează din 2017, în cadrul campusului multi-utilizator din Bor, lângă granița germano-cehă.
SMILE propune o abordare inova- toare pentru dezvoltarea și implemen- tarea de concepte privind soluții indivi- duale în contract logistics, și interacțiune integrativă a 3 componente: omul, inteli-
Dr. Claus-Peter Amberger, CEO LOXXESS, și Patrick Mense BA, membru al Consiliului de Administrație al LOXXESS
 PIAȚĂ ȘI COMPANII
 gența artificială (AI) și soluțiile automa- tizate.
Echipa de proiect LOXXESS a reușit să răspundă cu succes provocărilor generate de o creștere dinamică, în condițiile unei game complexe și eterogene de produse.
Îmbunătățirea flexibilității și agilității s-au aflat între obiectivele prioritare în proiectarea de soluții, alături de optimiza- rea termenelor, fără să existe compromi- suri privind livrarea de calitate clienților.
Optimizarea soluției software folo- site în depozit, LOS, oferite de Heureka
Business Solutions, a jucat un rol im- portant. Astfel, softul, care se bazează pe date în timp real, permite optimizări utilizând proceduri algoritmice. Prin construcția unui „geamăn digital”, co- menzile primite sunt așezate în simulări care permit crearea unei ordini optime a comenzilor într-un tur de picking. Astfel, se câștigă timp, iar distanța parcursă este mai mică. Me- todele predictive sunt utilizate, de altfel, în zonele de topografie și pla- nificare în depozit, pentru așezarea articolelor astfel încât să fie generată o densitate optimă pentru picking, De asemenea, au fost luate în conside- rare aspectele ergonomice.
  48 ............................................................................................................................................ noiembrie 2020

















































































   46   47   48   49   50