Page 53 - ZIUA CARGO
P. 53

  discută cu oamenii lor. Discuțiile sunt scurte și eficiente, punând pe „panou” obiectivele zilnice sau eventuale pro- bleme care trebuie rezolvate. În a- ceastă perioadă, așteptările lor s-au îndreptat către bonusurile de perfor- manță și de implicare, dar și către o vorbă bună de la manageri, care au știut să aprecieze eforturile majore fă- cute de către oameni în perioadele de vârf. Uneori, un simplu „mulțumesc” îți face ziua mai frumoasă.
Ați schimbat sistemul de
motivare?
Nu, nu am schimbat sistemul; cri- teriul nostru de motivare se bazează pe performanță și implicare, folosind date clare. Am ținut cont de efectele protecției sanitare în activitatea zilnică și am ajustat obiectivele, păstrând același sistem.
Cum organizați transportul angajaților, ținând cont de noile cerințe sanitare? Transportul este organizat cu res-
pectarea normelor sanitare în vigoare: fiecare pasager și șoferul cu mască, fără pornirea aerului condiționat, cu aerisire prin intermediul deschiderii geamurilor, dezinfectare după fiecare
Paul Niță
cursă, utilizarea unor mașini de capa- citate mai mică pentru evitarea riscului de contaminare a unei echipe mari de oameni etc.
V-ați confruntat cu situații de îmbolnăvire cu COVID- 19? Cum au fost gestionate? Da, am avut cazuri, însă izolate și
ele au fost gestionate conform legii: anunțarea DSP, efectuarea unei an- chete de contacți direcți, izolarea lor la domiciliu, dezinfectarea locurilor de ac- ces, aplicarea planului de urgență etc.
S-a redus productivitatea
în această perioadă?
Productivitatea a scăzut simțitor (mai mult timp consumat pe activități suplimentare), însă, cu implicare și efort, impactul a fost minim.
Ce aveți în vedere,
în perioada următoare,
în relație cu angajații?
Vom continua să valorizăm și să
ne prețuim angajații care au rezultate și sunt dedicați companiei. Credem cu tărie că doar fiind o echipă unită putem avea rezultate și dezvolta busi- ness-ul ID Logistics în România, atât pentru clienții noștri, cât și pentru noi.
Cum puteți caracteriza
2020, față de 2019?
Anul 2020 a fost unul atipic pentru toată lumea, un an care ne-a arătat că acele „contingency plans” chiar se apli- că, uneori, și vor fi necesare în planifica- rea bugetelor pe anii următori. Din punc- tul de vedere al volumelor, ele au fost peste estimări, având în vedere dome- niul în care activăm. La modul general, a fost un an de introspecție și de pla- nificare pentru viitor, am angajat oameni pe poziții importante în cadrul companiei și continuăm să ne dezvoltăm echipa, dorind să fim pregătiți pentru obiectivele noastre care urmează. Față de 2019, aș putea spune ca a fost un an care ne-a testat limitele, dar plin de învățăminte.
Meda IORDAN
meda.iordan@ziuacargo.ro PUBLICITATE
  PIAȚĂ ȘI COMPANII











































































   51   52   53   54   55