Page 47 - Revista ZIUA CARGO
P. 47

 În plus, în Europa, apare o problemă cauzată de gama de frecvențe utili- zată, care generează prea mult zgo- mot. Este motivul pentru care trebuie așezate cu atenție, astfel încât să poa- tă fi evitată crearea de umbre și fiecare etichetă să poată fi citită. Trebuie să ținem cont că acest tip de etichete permite inclusiv stocarea de informa- ții”, a mai arătat managerul general Mach FTD.
În tot acest context, în care tehnologia evoluează din ce în ce mai rapid, dezvoltatorii de spații industriale trebuie să ofere flexibilitate.
„Este vorba despre un subiect complex, într-o continuă evoluție, pen- tru că trebuie să ținem cont de faptul că nu putem desface și reface clădirile așa ușor. Atunci când ai, însă, o clă- dire corect așezată pe standardele actuale privind spațiile industriale, în 90% dintre cazuri se va potrivi cu ceea ce se dorește să se implementeze în interior”, a afirmat Sînziana Pardhan, general manager P3 Logistic Parks, precizând că, atunci când se referă la standarde într-un depozit, are în vedere elemente precum înălțimea liberă (extrem se importantă) sau cali-
tatea podelei și capacitatea ei de în- cărcare. În plus, în ultimul timp, tocmai pentru automatizare este necesară o capacitate electrică mai mare. „Purtăm discuții cu chiriașii privind implementa- rea de sisteme automatizate, îi între- băm de ce mai au nevoie în plus, iar răspunsul a fost că, deocamdată, spa- țiul se potrivește”, a continuat ea, su- bliniind, însă, că în cazul centrelor lo- gistice foarte mari, precum cel realizat pentru Amazon în Italia, gradul de per-
sonalizare crește semnificativ, spațiile fiind proiectate în funcție de nevoi și de tehnologiile utilizate.
Roboții schimbă cerințele
În cazul centrului de fulfillment Amazon, de exemplu, depozitul are o înălțime liberă mult mai mare, fiind etajat, cu 3 mezanine, iar podeaua trebuie să asigure o planeitate foarte
PUBLICITATE
   LOGISTICĂ


























































































   45   46   47   48   49