Page 24 - Revista ZIUA CARGO
P. 24

   Zsolt Gogucz, founder Smart Assist 360 și director general Kefren Expres:
„Kefren Expres utilizează aplicația din 2013. Discutăm de zeci de mii de comenzi monitorizate astfel, iar feedbackul clienților ne-a demonstrat că acest produs generează plus valoare. Modulul de tracking este primul produs al Smart Assist 360 și este posibil să vedem dezvoltări ulterioare.”
SMART ASSIST 360
Soluții inteligente,
pentru toate buzunarele
Ușor de utilizat și cu potențialul de a asigura un important avantaj competitiv în relația cu clienții, Smart Assist 360 ar putea fi răspunsul (sau măcar unul dintre ele) la dilema tehnologică.
 Pentru că da, tehnologia pune, astăzi, o presiune puternică asupra firmelor de transport. Nimeni nu vrea să rămână în urmă în ceea ce privește utilizarea tehnologiilor smart și, poate chiar mai important, ai nevoie de acele produse care să ofere încredere clienților, demonstrându-le că firma ta este una modernă, în pas cu vremurile pe care le trăim.
Însă... care este produsul corect pentru firma ta?
Ai nevoie de un TMS performant, poate un ERP, sau poate altceva... Decizia este cu atât mai dificilă, cu cât implică bani (mulți, cel mai ade- sea), mult timp pentru implementare, discuții agasante, în interiorul firmei și, la final, oricum sunt șanse mici să iasă cum ți-ai dorit. Și, ce este, pro- babil, cel mai rău, odată făcută inves- tiția, este foarte dificil să mai schimbi ceva.
Chiar și un banal serviciu de moni- torizare a flotei riscă să te transforme în prizonierul furnizorului – a lucra cu mai mulți furnizori poate fi neproductiv, însă a schimba furnizorul (atunci când lucrezi doar cu unul) presupune difi- cultăți operaționale semnificative, chiar și pentru flotele mici.
Cu o implementare ce durează câte- va minute și costuri asemănătoare cu un abonament de telefonie, ușor de utilizat și foarte util în comunicarea cu clienții, Smart Assist 360 poate avansa rapid de la stadiul de „experiment care merită încercat”, la certitudine – „unul dintre instrumentele principale de lucru”.
Transparență operațională
O problemă importantă în trans- porturi este dificultatea de a fideliza clienții, mai ales pentru că sunt rare ocaziile în care te poți vedea cu aceș- tia față în față. În majoritatea cazurilor, colaborarea presupune comunicarea telefonică între dispeceri.
În aceste condiții, este important să găsești elemente prin care să poți
oferi mai mult clientului. Iar Smart Assist 360 poate reprezenta „surpriza plăcută” ce creează premisele pentru o colaborare pe termen lung.
„Folosind această aplicație, com- pania de transport sau expeditorul are posibilitatea să își îmbunătățească imaginea în fața clienților, prin trans- parență, prin acuratețea și utilitatea informațiilor oferite cu privire la cursele efectuate și totul în timp real. Practic, serviciul oferit este perceput ca unul de calitate, mult peste banalele mesa- je WhatsApp, sau un e-mail trimis când îți aduci aminte și care presupun de multe ori informații incomplete”, a ară- tat Zsolt Gogucz, founder Smart Assist 360 și director general Kefren Expres.
Aplicația prelucrează în mod auto- mat mai multe informații – localizarea
mașinii (GPS sau telefonul șoferului), date despre cursă (loc de încărcare și descărcare, rută, viteza medie etc.) – iar rezultatul îl reprezintă un raport complet despre stadiul cursei, care se actualizează în timp real.
Smart Assist 360 asigură inclusiv transmiterea de e-mailuri către client în mod automat, la intervale de timp ce pot fi setate.
„Sunt firme, în Ungaria, care utili- zează aplicația de mai multă vreme și, în cazul lor, clienții pe care îi au apre- ciază și chiar solicită să poată urmări cursele prin trackingul oferit de Smart Assist. Monitorizarea o realizăm prin telefonul șoferului, sau putem să ne conectăm cu providerul de GPS utili- zat de transportator”, a precizat Zsolt Gogucz.
24 .............................................................................................................................................. februarie 2021
PIAȚĂ ȘI COMPANII













































































   22   23   24   25   26