Hankook, creștere considerabilă în T2

Producătorul de anvelope premium Hankook a anunțat rezultatele financiare consolidate pentru T2 al anului 2023, cu vânzări de 2.263,4 miliarde KRW (~1.580,8 milioane EUR) și cu un profit operațional de 248,2 miliarde KRW (~173,3 milioane EUR). În comparație cu rezultatele înregistrate în intervalul aferent din anul anterior, au crescut atât vânzările, cu 11%, cât și profitul operațional, cu 41,6%.

Precizările transmise ZIUA CARGO:

În ciuda contextului economic la fel de dificil ca în trecut, reflectat de creșterea economică redusă, Hankook a reușit să obțină o creștere semnificativă. Atât tehnologia premium, cât și strategia de marcă a companiei au generat un nivel stabil de vânzări la anvelopele destinate autovehiculelor electrice, cât și la produsele cu valoare adăugată ridicată. S-a înregistrat astfel o creștere, atât la nivelul vânzărilor cât și al profitului operațional.

Deoarece producția de autovehicule s-a intensificat, pentru că furnizarea de semiconductori s-a stabilizat, livrarea de anvelope pentru echipare originală (OE) s-a accelerat, la nivel mondial. Mai mult, vânzările de anvelope pentru necesarul de înlocuire au depășit cererea de pe piață, deși aceasta a scăzut, datorită stocurilor ridicate disponibile pe cele mai importante piețe. S-a îmbunătățit de asemenea și rentabilitatea, datorită stabilizării costurilor generate de transport și materii prime.

Au crescut, în primul rând, vânzările pentru anvelopele de autoturisme cu dimensiuni de 18 inchi și mai mari, acestea fiind produse cu valoare adăugată deosebit de mare. Creșterea înregistrată a fost de 4,5 puncte procentuale, în comparație cu anul anterior, ajungând astfel la 43,6%. Vânzările de anvelope pentru necesarul de înlocuire dar și pentru echipare originală au crescut, pe cele mai importante piețe (de exemplu în Europa, America de Nord și China) și au contribuit astfel semnificativ la creșterea globală.

Hankook a lansat pe piața coreeană în T2 „iON evo” și „iON evo SUV”, modele cu care își completează portofoliul pentru autovehicule electrice, care include anvelope pentru toate sezoanele, de vară, de iarnă și High-Performance. Pe cea mai mare piață la nivel mondial pentru autovehicule electrice, China, producătorul de anvelope premium a introdus „iON evo” precum și anvelopele pentru toate sezoanele „iON ST AS”, consolidându-și astfel și mai mult prezența și competitivitatea pe piața globală.

Deși incertitudinea economică la nivel mondial încă se observă în cea de-a doua jumătate a anului, Hankook se concentrează pe creștere calitativă. Aici se încadrează creșterea de cinci procente în comparație cu anul anterior, precum și o proporție de 45% a vânzărilor de anvelope pentru autoturisme, de dimensiuni de 18 inchi și mai mari. Mai mult, compania se va concentra pe stabilirea unor alte parteneriate cu producători de top din industria auto și pe extinderea prezenței sale pe piața destinată autovehiculelor electrice. Obiectivul este atingerea unei cote de 20% la anvelopele pentru echipare originală, pentru autovehiculele electrice, din totalul de anvelope OE (echipare originală) pentru autoturisme și autoutilitare ușoare.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.