Maria Boldor devine noul managing director al Horváth România

Maria Boldor, aleasă partener în cadrul grupului internațional de consultanță în management, Horváth, în primăvara acestui an, a devenit acum și managing director al echipei de la București, după 17 ani petrecuți în cadrul companiei.

Maria Boldor

Maria este primul partener care reprezintă România la nivel de grup, în rândul celor circa 70 de parteneri ai Horváth, ceea ce atestă nivelul ei de excelență în activitatea de consultanță și în coordonarea echipelor de experți, adesea în proiecte desfășurate în mai multe țări.

Schimbarea la vârful Horváth România survine după cel mai bun an din istoria subsidiarei de la București, care a înregistrat venituri de aproximativ 8 milioane de euro, în 2023, în creștere cu 21%, față de 2022. Tot o creștere-record a avut și Grupul Horváth, în anul fiscal 2023-2024, atingând vânzări de 306 milioane de euro, în creștere cu 13% comparativ cu anul fiscal anterior. Activitatea globală a Horváth se întinde de-a lungul a peste patru decenii, în Europa, SUA, Orientul Mijlociu și pe alte piețe. 

Predecesorul Mariei la conducerea Horváth România, Kurt Weber, a decis să urmeze alte oportunități profesionale, în afara echipei Horváth.

„Sunt convins că desemnarea Mariei ca managing director va impulsiona activitatea echipei Horváth de la București, care se află pe o traiectorie ascendentă la nivelul performanțelor și este bine poziționată, pentru a valorifica oportunitățile de creștere din industria noastră. Tot mai multe companii au nevoie de servicii de transformare digitală și organizațională, iar Maria va menține standardele noastre înalte la nivelul dezvoltării și implementării strategiilor de business, atuuri pe care clienții le apreciază și pentru care ne recomandă în piață”, a declarat Helmut Ahr, CEO Horváth. 

„Mă simt onorată să preiau conducerea unei echipe de peste 70 de angajați, dintre care mulți au crescut de la poziția de junior și alături de care am obținut numeroase satisfacții profesionale. Echipa Horváth a crescut atât numeric, cât și din perspectiva competențelor, similar cu portofoliul tot mai amplu de clienți și complexitatea proiectelor pe care le-am implementat. Ne-am dezvoltat, totodată, o echipă puternică pe teme de Controlling, care deservește întregul Grup Horváth. Aceste elemente reprezintă fundamentul pe care vom construi în continuare povestea de succes a Horváth România. Iar în opinia mea, succesul are ca premisă stabilirea unor relații de încredere cu fiecare dintre clienții noștri, care să stea la baza unor parteneriate solide, pe termen lung”, a spus Maria Boldor, oartener și managing director, Horváth România.

De-a lungul carierei în cadrul Horváth România, Maria Boldor a dobândit o bogată expertiză în proiecte strategice de transformare organizațională și operațională a business-urilor, multe dintre acestea fiind regionale și internaționale, precum și proiecte de transformare digitală. Maria are experiență în managementul schimbării, o componentă esențială a oricărui proiect de transformare a companiilor și a coordonat multiple proiecte de consultanță în Germania, Austria, Serbia și Croația, alcătuind cele mai bune echipe pentru atingerea obiectivelor fiecărui client, îmbinând aptitudinile și specializările fiecărui expert, indiferent de naționalitatea consultanților sau apartenența lor la un anume birou din rețeaua Horváth.

Pentru viitorul Horváth România, Maria Boldor își propune două obiective complementare: „Îmi propun să devenim prima opțiune de consultanță pentru companiile din România și din regiune pentru proiectele de transformare și îmbunătățire a performanței, transformând biroul de la București într-un hub regional. Observăm multiple oportunități în piață, pe care dorim să le fructificăm, extinzându-ne portofoliul de clienți, care ne solicită serviciile de consultanță în management, în special pe teme de strategie, transformare organizațională, operațională și digitală, sustenabilitate și profitabilitate. Pe de altă parte, pentru a atinge primul obiectiv, voi pune accent, în continuare, pe recrutarea, dezvoltarea, îndrumarea și motivarea consultanților noștri. Am mizat întotdeauna pe responsabilizarea și încurajarea consultanților să preia inițiativa, lăsându-le libertatea de a decide și de a-și asuma implicațiile. În consultanță, orice obiectiv poate fi atins împreună cu echipa potrivită, alcătuită din colegi cu aptitudini și cunoștințe complementare, motivați, ambițioși, dornici să se dezvolte în permanență, curioși și concentrați pe rezultate tangibile pentru clienți. Succesul în consultanță se obține în echipă, iar ca lider am învățat că nu este suficient doar să ajungi singur în vârful muntelui, ci trebuie să-i ridici și încurajezi și pe ceilalți pe parcursul călătoriei”.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.