CONSULTANTA

Resursa…

Ultimii 10 ani au însemnat o adevărată goană după șoferii auto profesioniști, iar companiile au supralicitat financiar, an de an, pentru a avea acoperite...

VIATA VAZUTA PRIN PARBRIZ: AȘTEPTARE în graniță. CONSECINȚE psihice

„Uneori, e drept, omul obosește așteptând!” - Octavian Paler Al treilea val al pandemiei a adus, din nou, în prim plan, poate chiar cu mai...

GHID DE REDUCERE A COSTURILOR: Anxietatea. Ce este de făcut?

Aflați într-una dintre categoriile care au continuat să lucreze, în ciuda pandemiei, în cele mai multe cazuri singuri în cabină și (mai ales, în...

Condițiile de accesare a ajutoarelor pentru investiții, mult relaxate

Companiile specializate în producția de materiale de construcții, cele din domeniul reciclării, procesatorii de carne sau clinicile medicale sunt eligibile pentru a primi până...

CONTRACȚIA AFACERII, puncte de atenție și soluții

Pe fondul pandemiei și agregat cu situația economică internațională, care a suferit modificări majore în ultimul an, contracția economică se manifestă asupra afacerilor antreprenorilor...

IFPTR: REȚETA PENTRU A SCĂPA DE AMENZI (II): Filmul arimării

Așa cum afirmam în numărul trecut al revistei, arimarea nu este o simplă provocare, ci o sarcină de maximă responsabilitate, a cărei onorare conformă...

Ce tip de strategie financiară mi se potrivește?

Una dintre cele mai importante activități de management o reprezintă alcătuirea bugetului pentru anul în curs, motorul a tot ceea ce va susține compania...

Management în timp de criză

Acolo unde este panică, șansele pentru decizii proaste se înmulțesc. A reacționa rapid la un mediu VUCA (volatil, incert, complex și ambiguu) cere companiilor un...

Tehnologia face diferența

2020 a fost un an din care am învățat foarte multe. Și merită să aplicăm lecțiile învățate în anii care vor urma – vizavi...

Etica în afaceri, indiferent de vremuri

Subiectele legate de etică nu țin de vremuri, nu țin de anumite situații. Etica transcende sau, cel puțin, așa ne închipuim că ar trebui...

Comunicarea, parte importantă din calitatea serviciului

Merită să facem o diferențiere între vorbire și comunicare. Pentru că, de obicei, vorbim, însă nu comunicăm. Comunicarea construiește relații, iar asta se face spunând...

Cum ne păstrăm salariații?

„Într-o lume în care fiecare este un geniu, nu există șefi și angajați. Există numai învățători și discipoli, într-o asociere de bunăvoie” - Paul...

Comunicarea empatică… inclusiv în logistică sau transporturi

L-am cunoscut, cu ani în urmă, la București, pe doctorul în psihologie Marshall Rosenberg, cu ocazia lansării cărții sale, „Comunicarea non violentă”. Un concept...

Relația șofer-dispecer

În transporturile rutiere, relația dintre dispeceri și șoferi e printre cele mai importante din domeniu, dar trebuie să recunoaștem că este și relația care...

Consilierea și testarea psihologică, în companiile de transport

Am fost, în ultimii 5 ani, implicată în activitatea de training, în companii, pe diverse teme, de la comunicare la gestionarea conflictelor. Lucruri simple...

Cum primești și cum dai vești mai puțin plăcute

Nimănui nu îi place să primească sau să dea vești proaste, dar, în prezent, din păcate, nu ducem lipsă de astfel de informații. Veștile...

Tehnici pentru ședințele online

Am aflat o parte dintre secretele ședințelor online de la un specialist în domeniu, Cătălin Chirilescu, senior trainer & managing partner @ Attitude Training....

Managementul timpului, în lucrul de acasă

Una dintre schimbările impuse de perioada de pandemie COVID-19 este lucrul de acasă. Am aflat câteva sugestii în ceea ce privește organizarea acestei activități...
 
Linkuri utile