Mogo România, perspective de dezvoltare ale echipei pentru 2024

Mogo România, fintech-ul specializat în finanțarea autoturismelor second-hand și membru al grupului internațional Eleving, anunță planurile de dezvoltare pentru anul 2024.
 
Marilena Tetici
Precizările transmise ZIUA CARGO:
 
Anul trecut, filiala din România a atins cota de 13.1% din portofoliul companiei multinaționale, cu o creștere de 7.9% a profitului în prima jumătate a anului 2023 față de anul precedent. Având în vedere evoluția constantă pe piața din România, Mogo planifică extinderea echipei sale în 2024 și va demara un proces activ de recrutare.
 
Mogo România are în prezent o echipă formată din 60 de angajați și își propune extinderea acesteia în următorul an pentru a-și dezvolta serviciile. Echipa gestionează în momentul de față peste 7900 de clienți activi și are în arhivă 18464 de la înființarea companiei în 2017. De-a lungul anilor, filiala din România a avut rezultate notabile și a câștigat încrederea clienților, satisfăcând cererea de creditare pentru autoturisme în piața mașinilor second-hand din România. Anul acesta, compania vizează deschiderea a 7 poziții în diverse zone de activitate precum vânzări, suport clienți și colectare debite.
 

„La Mogo, tehnologia face parte din cultura noastră. Eficientizarea proceselor prin automatizare și digitalizare este unul din obiectivele noastre și încercăm să ne îmbunătățim constant în acest domeniu, pentru a oferi servicii financiare competitive, aliniate standardelor europene. Chiar dacă tehnologia reprezintă un pilon important în procesele noastre, resursa umană este factorul care accelerează dezvoltarea companiei, așadar urmărim extinderea echipei noastre. Îmbinând aceste două elemente, putem asigura dezvoltarea profesională și personală a echipei, prin eficientizarea operațiunilor și eliminarea sarcinilor repetitive, astfel încât angajații să aibă mai mult timp pentru operațiunile care aduc valoare adăugată întărind, în același timp, relațiile dintre companie, parteneri și clienți”, menționează Marilena Tetici, director general adjunct al Mogo România. 

Compania face parte din Grupul Eleving, prezent în paisprezece țări de pe 3 continente, Europa, Asia și Africa, patru piețe fiind membre ale Uniunii Europene. Într-o piață a muncii în continuă schimbare, atât din punct de vedere social, cât și legal sau economic, companiile trebuie să se adapteze și să integreze noi strategii pentru retenția talentelor și succesul organizațional. 

La nivel european, în al treilea trimestru al anului 2023, 195.1 milioane de persoane din Uniunea Europeană aveau un loc de muncă, în timp ce 12.1 milioane erau șomere, conform datelor Eurostat. Comparativ cu statele în care Eleving Group operează, România are cea mai mică rată a angajărilor, respectiv 68.7% raportat la populația țării, spre deosebire de 77.8% în Letonia, 78.6% în Lituania și 81.8% în Estonia. Cu toate acestea, cea mai mare rată a șomajului este înregistrată în Letonia și Lituania, respectiv 6.5%. Estonia se află pe locul al doilea, cu o rată a șomajului de 6.2%, la coada clasamentului aflându-se România, cu 5.1%.

 
Roxana Stoian
„Competitivitatea și schimbările din piața muncii s-au intensificat semnificativ în ultimii ani, determinând o dificultate în a atrage și a reține talentele în organizații. Există o nevoie tot mai mare de flexibilitate, iar angajații caută medii de lucru care să permită adaptabilitate în desfășurarea activității. Indiferent de gradul de experiență, oamenii caută poziții care să ofere oportunități de creștere profesională și personală, iar prin munca lor să își demonstreze competența. Mai mult decât atât, sustenabilitatea, responsabilitatea corporativă și importanța factorilor politici și etici se află printre principalele criteriile de alegere a unei companii de către candidați”, precizează Anita Kalnina, head of HR al Eleving Group privind tendințele din piața muncii.
 

Mogo România vizează deschiderea a 7 poziții în diverse zone de activitate ale companiei. Compania urmărește angajarea profesioniștilor în domeniul financiar, care să contribuie la dezvoltarea continuă a companiei. Fiind un sector economic foarte competitiv, compania pune mult accent pe inovație și profesionalism în desfășurarea tuturor proceselor operaționale. În procesul de dezvoltare a echipei pe plan local, compania recrutează cu precădere în viitorul apropiat poziții în zona de vânzări și suport clienți, precum și colectare debite.

„În ultimii ani companiile din România s-au confruntat cu o scădere a personalului calificat și motivat, ceea ce a determinat companiile să investească mai mult în dezvoltarea personalului și implementarea măsurilor de retenție a angajaților. În contextul actual, dorim să ne orientăm eforturile către o comunicare eficientă, generarea de valoare și automatizarea operațiunilor. În continuare, ne angajăm să consolidăm aceste principii în toate acțiunile noastre viitoare, contribuind astfel la crearea unei culturi organizaționale în care colegii noștri își doresc să crească și să se dezvolte”, declară Roxana Stoian, HR Manager al Mogo România.

Cu un efectiv de 2.760 de angajați, un portofoliu de peste 350.000 clienți și peste un miliard de euro finanțați, Eleving Group este una dintre cele 1000 de companii cu cea mai rapidă creștere din Europa în 2020 și 2021, conform Financial Times. Ca urmare a acțiunilor legate de bunăstarea angajaților și a oportunităților de carieră, compania a fost clasată pe locul 15 în categoria „Cel mai bun angajator din Letonia 2022”.

Despre Mogo România

Mogo România activează din anul 2017, finanțând persoanele fizice și persoanele fizice autorizate pentru achiziția de mașini noi sau second-hand. În perioada sa de activitate, Mogo a finanțat peste 18.464 de clienți.

Despre Eleving Group

Eleving Group este un fintech cu prezență în 16 țări, pe trei continente: Europa, Asia și Africa. Grupul activează în industria serviciilor financiare și a fost una dintre cele 1.000 de companii cu cea mai rapidă creștere din Europa în 2020 și 2021, conform Financial Times. Compania are în prezent 2.760 angajați, peste 320.000 clienți și peste 1 miliard de euro finanțați.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.