#PrietenulCurier, adaptare la noile cerințe sociale și economice

DSC Expres Logistic – DRAGON STAR CURIER  anunță lansarea #PrietenulCurier, o inițiativă pentru adaptarea la noile cerințe sociale și economice generate de pandemia de coronavirus (COVID-19).

Iată precizările, în comunicatul transmis redacției:

Pandemia ce afectează întreaga omenire de câteva luni a produs schimbări majore în profilul de cumpărător și în comportamentele acestuia. Astfel, din motive de securitate, dar și datorită faptului că multe magazine fizice și-au închis porțile pe termen nedefinit, focusul s-a mutat pe comerțul online.

Fie că ne referim la business-urile consacrate, la cele aflate la început de drum sau la companii care aveau un business solid offline (afectat acum de pandemie) și au decis să treacă în online, e-comerce-ul se bucură de un moment favorabil. Oportunitățile atrag după sine și noi responsabilități sau direcții care trebuiesc luate în considerare.

Una dintre provocările importante este legată de livrarea rapidă. La aceasta se adaugă competitivitatea prețurilor de livrare, flexibilitatea și protecția sănătății. Toate își pun iremediabil amprenta asupra relației vânzător-cumpărător și pot face diferența.

Aici intervine #PrietenulCurier, pregătit să ofere un pachet complet de consultanță și servicii adaptate pe deplin cerințelor partenerilor noștri, astfel încât, livrarea coletelor să se facă în cele mai bune premise de siguranță, rapiditate și costuri.

„#PrietenulCurier este numele ales de noi să reprezinte esența unui concept cald, adaptat și eficient pentru clienții și partenerii noștri. Un nume menit să aducă o mai bună și eficientă colaborare și comunicare. Avem certitudinea că o să-și atingă scopul, deoarece are la bază studiul comportamentelor înainte și după începutul crizei pandemice, dar și soluții provenite din gestionarea noilor necesități”, declară Marian Gavrilescu, Director de Marketing, Dragon Star Curier și coordonatorul proiectului.

#PrietenulCurier îți oferă consultanță și soluții în ceea ce privește: comenzi de transport pentru expedierile dorite, preluări, expedieri și livrări speciale, monitorizarea expedierilor și furnizarea detaliilor de livrare, detalii operaționale despre expedierile efectuate, informații operationale din rețeaua DSC Expres Logistic, consultanță pentru formalitățile de expediere sau de utilizare a aplicațiilor e-Commerce etc.

Ai în gând să lansezi o afacere nouă sau poate doar vrei să vinzi mai mult în online? #PrietenulCurier este pregătit să te ajute cu cele mai bune soluții pentru serviciile de curierat rapid.

Despre Dragon Star Curier

DSC Expres Logistic – DRAGON STAR CURIER se află în topul companiilor de curierat din România, cu peste 15 ani de experiență. De asemenea, se numără printre primele companii cu capital integral românesc, care au reușit să le ofere clienților acoperire la nivel național printr-o rețea proprie de distribuție și sortare. DSC Expres Logistic – DRAGON STAR CURIER dispune de 5 centre de sortare (1 centru național – Brasov și 4 centre regionale – București, Cluj Napoca, Timișoara, Roman) și 65 centre operaționale. Compania opereaza peste 6 milioane de expedieri/an, servind cu promptitudine peste 5 000 de clienți în fiecare lună, indiferent de locația din Romania în care se găsesc.

În peste 15 ani de experiență, s-au consumat toate etapele de evoluție ale unei companii din domeniul serviciilor de curierat. Mediile economic, social și tehnologic au influentat constructiv activitatea noastră – a trebuit să găsim soluții și să ne adaptăm la fiecare cerință. Acum ne bucurăm că am reușit să transformăm aspectele negative în pozitive și punctele slabe în avantaje, prin investiții și tehnologizare. Toată această muncă o considerăm experiență și o punem în slujba clienților noștri”, declară Adrian Banică, Director Comercial Dragon Star Curier.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.