Paravion.ro: Serviciile de turism ale viitorului se mută pe smartphone şi tabletă

Paravion.ro – primul site românesc de servicii turistice şi rezervări de bilete de avion online – derulează, pe toata perioada lunii iunie 2013, o amplă campanie de comunicare pentru educarea publicului consumator în privinţa uşurinţei şi siguranţei accesării serviciilor de rezervare de bilete de avion şi de pachete de călătorie online, informează un comunicat remis redacţiei. Astfel, sub sloganul „Rezervi online şi pleci airline”, Paravion comunică integrat într-o serie de medii – între care online, radio, OOH (out of home), tranzit media (metrou, RATB), utilizând în acelaşi timp şi activări BTL, campanii de blogging sau o serie de parteneriate neconvenţionale.

“În 2012, în România s-au vândut circa 100.000 de bilete de avion, exclusiv prin intermediul agenţiilor de online traveling (OTA), iar până la finalul lui 2013 estimăm o creştere de minimum 15% a acestei pieţe. Asistăm la o modificare de la an la an a comportamentului de consum pentru serviciile turistice în România, ceea ce înseamnă că în viitorul foarte apropiat românii îşi vor alege şi vor rezerva tot ceea ce înseamnă bilete de avion sau pachete de călătorie de pe smartphone sau tabletă”, declară Remus Vişan (foto), Managing Director Paravion Tour – www.paravion.ro .

Remus Vişan, Paravion (1)

„Utilizarea unui portal de rezervări, de pe calculatorul personal sau de pe un device mobil precum tableta sau smartphone-ul personal, unde găseşti cea mai bună opţiune de zbor, personalizată, dintre sute de oferte ale liniilor aeriene, actualizate în timp real, reprezintă un beneficiu direct pentru consumator, legat de timp şi de costuri”, adaugă el.

„Serviciile de turism ale viitorului, pe care dorim să le transmitem prin campania pe care o derulăm în luna iunie, se desfăşoară fără intermediari sau costuri suplimentare, fără cozi la ghişee şi un sistem de plată online, rapid şi sigur. Acestea sunt caracteristicile care vor face diferenţa pe piaţa serviciilor de turism inteligente, ale viitorului”, mai spune reprezentantul Paravion.ro.

Paravion derulează în acest moment o serie de investiţii în platforme de tehnologie menite să faciliteze şi mai mult accesul utilizatorilor la serviciile de online traveling.

Despre Paravion.ro

Paravion.ro este compania OTA (online travel agency) a grupului Happy Tour – proprietate a GED Capital şi liderul pieţei de turism din România.

În anul 2012, Paravion.ro a primit premiul pentru “Cel mai bun website de rezervări online din România”. în cadrul celei de-a V-a ediţii a Galei Premiilor de Excelenţă, Hotel Tourism & Leisure Investment Conference, şi s-a lansat pe piaţa turismului online din străinătate prin: Paravion.bg, Paravion.com.cy, Paravion.com.tr, Paravion.es, Paravion.it, Paravion.hu si Paravion.uk.com.

În anul 2013, Paravion.ro a primit 6 trofee în cadrul Galei de premii eTravel Awards: doua premii întâi, la categoriile Web Reservation System şi Mobile Solutions, locul al doilea pentru Facebook Fan Pages şi Newsletter şi locul trei la secţiunile Facebook Applications şi Others, pentru licitaţiile Paravion.ro.

Site-ul dispune de Call Center-ul Paravion.ro şi de 45 de filtre de siguranţă dezvoltate personalizat de catre PayU. (M.S.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.