Vatmanii implicati in carambolul din Pasajul Lujerului, la spital pentru stabilirea alcoolemiei

Vatmanii implicati in accidentul din Pasajul Lujerului din Capitala au fost testati cu aparatul etilotest, iar rezultatul a fost zero, insa, conform procedurii, au fost dusi la spital pentru recoltare de probe in vederea stabilirii alcoolemiei. Accidentul este considerat accident colectiv de munca, intrucat vatmanii se aflau in timpul serviciului, iar cei mai multi dintre calatori se aflau in drum spre locurile de munca. Din acest motiv, se asteapta sa creasca foarte mult numarul celor raniti usor care se vor prezenta la spital, iar ulterior sa ceara daune RATB. Initial au ajuns la spital 37 de persoane, dar ulterior au venit cu taxiuri sau masini personale inca 23.

Politia continua sa faca cercetari la locul accidentului, inclusiv in privinta modului in care a avut loc comunicarea intre vatmani. Parchetul de pe langa Judecatoria Sectorului 6 coordoneaza ancheta Politiei Rutiere. Sunt implicati in ancheta si reprezentantii Inspectoratului Teritorial de Munca.

Accidentul din Pasajul Lujerului, in care au fost implicate 4 tramvaie, s-a petrecut “in conditiile in care unul dintre ele s-a defectat si a ramas blocat pe sine, iar celelalte 3care il urmau se aflau la distante mici, impactul neputând fi evitat, desi vatmanii au frânat”, potrivit purtatorului de cuvant al RATB, Brandusa Raeceanu.

“Tramvaiele au stat la semafor si au intrat in pasaj la distante mici, astfel ca vatmanii nu au putut evita coliziunea, desi au actionat sistemul de frânare. Distanta era foarte mica,iar vatmanii nu au putut evita impactul”, a precizat Raeceanu.

Circulatia in pasaj a fost blocata pentru autoturisme, iar la ora 12.30 asteptau pe linia 41 sa se reia traficul pe sine circa 20 de tramvaie. RATB a infiintat o linie speciala de autobuze pentru preluarea calatorilor. Linia de metrou usor de suprafata 41 este cea mai importanta din Bucuresti, fiind utilizata de bucurestenii din doua mari cartiere –Militari si Drumul Taberei.

Magda SEVERIN

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.