GALA ZIUA CARGO

Eveniment

Show must go on! Vă invităm la GALĂ!…

Cea de-a 11-a ediție a concursului Romanian Transport Company of the Year a trecut, la fel ca întreaga piață de transport, prin momente de cumpănă.

Au apărut câteva întrebări importante. Poți organiza un concurs în care să apreciezi măsurile manageriale și, implicit, performanțele unor firme, în condițiile în care piața suferă într-o măsură atât de mare?

Răspunsul a venit tot din piață și nu au fost puțini cei care ne-au încurajat să nu oprim această tradiție.

Am decis să ieșim mult în afara zonei de confort și nu doar să transpunem clasicul eveniment într-un format online, ci să creăm ceva nou, spectaculos și cu potențial de a deveni, în timp, mult mai util.

 

ZIUA CARGO Virtual Show

2-4 decembrie 2020

Evenimentul prezintă informații utile atât din zona vehiculelor comerciale, cât și din cea legislativă și de afaceri, într-un format spectaculos, în care filme și interviuri interesante se vor succeda, pe perioada a trei zile, într-un program live dinamic și accesibil tuturor.

  • „Standurile” importatorilor de vehicule comerciale au fost realizate special pentru piața din România – lansări pe 2 și 3 decembrie.
  • Dialoguri ZIUA CARGO – pe tema „Businessul de transport încotro?” – în zilele de 2 și 3 decembrie.
  • Gala de premiere va anunța, într-un format dinamic, câștigătorii de anul acesta ai concursului Romanian Transport Company of the Year – 3 decembrie, începând cu ora 16:30.
  • Conferința online – „Ne luptăm cu incertitudinea, dar avem speranțe… pe ce ne putem baza?” – 4  decembrie, de la 13:30.

Și pentru că evenimentele ZIUA CARGO înseamnă posibilitatea de a afla lucruri interesante, dar totodată creează și premisele dezvoltării unor noi relații de afaceri, pe durata celor trei zile va funcționa aplicația smart, care oferă participanților înscriși posibilitatea de a se contacta între ei.

În speranța că veți aprecia „spectacolul” și, mai ales, utilitatea acestui proiect, vă invităm să vă înregistrați și să urmăriți programul, păstrând siguranța propriilor birouri sau case.

Voteaza

Votul s-a incheiat!

Program Eveniment

ZIUA CARGO VIRTUAL SHOW
2-4 DECEMBRIE 2020

Program

2 decembrie

 

Sesiunea I

11:30 – Lansare stand IFPTR (I) – Timpii de conducere  
11:45 – Lansare stand Mercedes Benz
12:10 – IFPTR (II) – Arimarea
12:50 – Lansare stand Bridgestone
13:00 – Dialogurile Ziua Cargo – Business-ul de transport, încotro? (I) 

Loredana Apreutese, Director General International Alexander
Dan Ananovici, Executive Director Vectra International

 

Sesiunea a-II-a

16:30 – Dialogurile ZIUA CARGO – Business-ul de transport încotro? (II)
Ciprian Cristea, Director Logistics RO TIR

Zsolt Gogucz, Managing Director Kefren Expres
16:55 – Lansare stand Schmitz Cargobull

17:02 – Dialogurile ZIUA CARGO – Business-ul de transport încotro? (III)
George Niță, Managing Director Holleman Romania
Alexandru Păun, Director General Blue River

 

3 decembrie
Sesiunea a-III-a

11:30 – Lansare stand MAN
11:50 – Dialogurile ZIUA CARGO – Business-ul de transport încotro? (IV)
Mircea Vlah, CEO Dumagas Transport
Marius Catrinoiu, Director General Marvi Logistic

12:10 – Lansare stand Ford Trucks
12:20 – Dialogurile ZIUA CARGO – Business-ul de transport încotro? (V)
Ady Szabo, Director General Asexpress
Jeroen Fabry, Director General H.Essers România

 

Sesiunea a-IV-a

16:30 – Gala ROMANIAN TRANSPORT COMPANY OF THE YEAR… sau despre companii care au găsit drumul și în timp de criză

 

4 decembrie
Sesiunea a-V-a

13:30 – Conferința ZIUA CARGO – „Ne luptăm cu incertitudinea, dar avem speranțe… pe ce ne putem baza?”

Teme abordate
– Pachetul Mobilitate 1 – perspective și control
– Avem parcări sigure în Europa?
– Priorități ale momentului în zona de control
– Experiența unui cărăuș român cu privire la deschiderea unei companii de transport în Germania
– Traficul de persoane – o abordare centrată pe victime
– Strategie eficientă în zona de pregătire profesională
– Capcane din spatele tarifelor mici
– Oportunități reale pentru transport și logistică în zona fondurilor europene. Ce putem obține și cum.

Speakeri
Mihai Alecu, director general ARR
Roxana Ilie, responsabil reprezentare și informare al UNTRR
Ionel Popa, TAPA PSR LEAD
Marius Lungan, Șef Serviciu Reglementări Legislative ISCTR
Dan Schnick, Director General Denis Spedition GmbH
Marius Daniel Burcea, comisar de poliție, Șef Serviciu Agenția Națională Împotriva Traficului de Persoane
Gabor Sandor, Președinte IFPTR
Adriana Pălășan, Președinte ARILOG, Managing Partner Supply Chain Management Center
Roxana Mircea, Managing Partner REI FINANCE ADVISORS

Speakeri

Speakeri in cadrul ZIUA CARGO VIRTUAL SHOW

 

Adriana Pălășan
Președinte ARILOG
Managing Partner Supply Chain Management Center

Ady Szabo
Director General Asexpress

 

Alexandru Păun
Director General Blue River

 

Ciprian Cristea Director al Logistics RO TIR – ROTIR Group

Dan Ananovici Executive Director Vectra International

Dan Schnick
Director General Denis Spedition GmbH

Gabor Sandor
Președinte IFPTR

George Niță Managing Director Holleman Romania

Ionel Popa
TAPA PSR Lead

Jeroen Fabry
Director General H.Essers România

Loredana Apreutese
Director General International Alexander

Marius Catrinoiu Director General Marvi Logistic

Marius Lungan
șef Serviciu Reglementări Legislative ISCTR

Marius Daniel Burcea
comisar de poliţie, Șef Serviciu Agenția Națională Împotriva Traficului de Persoane

Mihai Alecu
director general ARR

Mircea Vlah
CEO Dumagas Transport

Mircea Mănescu
Director General Ahead Logistics

Roxana Ilie
responsabil reprezentare și informare al UNTRR

Zsolt Gogucz
Managing Director Kefren Expres

 

Inscriere

Înregistrarea la eveniment este GRATUITĂ și îi permite participantului:

  •  să fie la curent cu noutățile
  •  să urmărească live evenimentul
  • să beneficieze de funcția chat în timpul Galei și al Conferinței
  • să se înregistreze în aplicația smart, prin intermediul căreia participanții se vor putea contacta.

În speranța că veți aprecia „spectacolul” și, mai ales, utilitatea acestui proiect, vă invităm să vă înregistrați și să urmăriți programul, păstrând siguranța propriilor birouri sau case.

–> Formular inscriere <–

Parteneri