GEFCO. Sjoerd Van Loon, numit manager la expedierea de mărfuri Oveseas

Strategia GEFCO pentru următorii ani este de a continua dezvoltarea activităţilor de expediere a mărfurilor pe pieţele cu potenţial ridicat precum China, Asia de Sud-Est şi SUA. Această perspectivă necesită o înaltă calificare în logistica Oveseas (maritimă şi aeriană), care se află la baza activităţilor IJS Global.

De aceea, Sjoerd Van Loon, director executiv IJS Global, a fost numit în funcţia de manager al tuturor activităţilor GEFCO de expediere de mărfuri Oveseas.

3 întrebări

Cum credeţi că va avea IJS Global un rol important în organizarea GEFCO şi a zonele sale de interes?

Sjoerd Van Loon: „Valoarea adăugată pe care IJS Global o va aduce ca urmare a achiziţiei din octombrie constă în a deveni parte din strategia Grupului GEFCO de a construi o unitate operaţională importantă de expediere la nivel global, solidă şi condusă corect, care să fie poziţionată la vârful industriei. Poziţia complementară a GEFCO Overseas şi IJS Global va conduce la o organizaţie activă pe toate pieţele principale ale lumii în furnizarea unui portofoliu mai larg de servicii, şi la excelenţă în afaceri pentru diferite produse. Organizaţia IJS Global are mulţi ani de experiență în farma, industria aerospaţială, industria petrolieră şi minieră (numită acum energetică), precum şi în ceea ce privește serviciile expres, care vor fi adaptate prin prisma integrării celor două companii”.

De ce este reţeaua din străinătate atrăgătoare pentru clienţii existenţi şi potenţiali?

„Pentru clienţii noştri existenţi, compania consolidată va oferi o acoperire geografică mai largă pe toate pieţele cheie din lume, un portofoliu mai mare de produse şi servicii care ne va ajuta cu siguranţă să ne consolidăm şi să ne dezvoltăm relaţia cu clienţii, precum şi să explorăm activitatea pe care o avem cu clienţii existenţi. Când vine vorba de extinderea clienţilor noi și potenţiali, ne vom alinia la programul global al marilor clienți internaționali ai Grupului, dar vom pune foarte mare accent şi pe vânzările în reţea din toate ţările GEFCO, abordând în mod eficient clienţii de talie mai mică şi mijlocie şi oferind o gamă mai largă de servicii”.

Care sunt viziunea şi strategia companiei pe termen scurt (2016) şi pe termen lung (2020)?

„Strategia pentru 2016 vizează implementarea eficientă a noului model de afaceri în reţea, prin realinierea propunerilor de afaceri, inclusiv adaptarea politicilor noastre de achiziţii şi calibrarea organizaţiei noastre de vânzări, pentru a vinde şi promova serviciile noastre. În plus, vom implementa un proces I.T. integrat în cadrul reţelei Overseas după ce ne vom decide asupra sistemului şi a furnizorului platformei, acesta contribuind direct la rentabilitatea noastră şi la îmbunătățirea procesul de productivitate.

În ceea ce priveşte strategia pe termen lung (2020), principalul nostru obiectiv este să dezvoltăm activităţile Oveseas către pragul unei cifre de afaceri de 1 miliard de euro, prin dezvoltare organică şi incrementală.  Cu ajutorul celorlalte divizii GEFCO vom sprijini evoluţia afacerii noastre globale şi a relaţiei cu clienţii, optimizându-ne în acelaşi timp veniturile printr-un proces operaţional sofisticat şi echilibrat”.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.