Page 47 - Revista ZIUA Cargo aprilie 2019
P. 47

     sau Benelux, dar vom obține reduceri suplimentare, o dată cu creșterea frecvenței trenurilor”, a subliniat Adrian Petrișor.
„În ceea ce privește piața, pe acest segment concurăm cu firmele mari. În licitații, la clienți, ne întâlnim cu ace- leași 5-7 firme mari, care fac transport intermodal. Ne onorează competiția, dar nu este ușoară. Trebuie să fii pre- gătit să participi la licitații”, a arătat Adrian Petrișor, explicând că o parte importantă din volumele operate pe segmentul de transport intermodal face obiectul unor contracte, dar se lu- crează și spot, discutându-se punctual fiecare comandă în parte. „Participăm la licitații atât în România, cât și la nivel internațional, dar, pentru a sta- biliza volumele dinspre vest către România, avem un coleg neamț care ne ajută să vindem în Germania.”
„Ținând cont că lucrăm cu parteneri în terminale și în ceea ce privește partea de tracțiune, investiția noastră majoră a fost legată de achiziția de semiremorci mega și cutii mobile. Toate sunt dotate cu echipament GPS și dispunem de trasabilitate în fiecare moment.”
prezintă, în fiecare săptămână, alter- nativa pentru aproximativ 70 de curse internaționale/sens utilizând camionul.
Potrivit reprezentantului Routier European Transport, semiremorcile și cutiile mobile oferă o bună flexibilitate serviciului intermodal și permit deser- virea clienților din industrii variate. Altfel spus, poate fi transportată o pa- letă largă de produse: atât mărfuri u- șoare sau de volum, mărfuri grele, cât și produse ADR.
La masă cu cei mari
  Potrivit inclusiv pentru mărfuri ADR
„Serviciul a fost bine primit de către companiile mari internaționale, care, pe lângă stabilitate, au apreciat avan- tajele privind protecția mediului. Re- ducerea emisiilor de CO2 poate ajun- ge, din informațiile pe care le deținem, până la 70%, dacă ne raportăm la transportul rutier”, a mai arătat el,
adăugând că trenul devine cu atât mai valoros cu cât, în prezent, lipsa de șoferi afectează piața de transport, diminuând capacitatea disponibilă efectiv, la un moment dat. În cazul Routier European Transport, trenul re-
Transportul intermodal este un segment care ar trebui să fie pe val în următoarea perioadă. „Suntem în- crezători în acest serviciu”, a conclu- zionat business development mana- gerul Routier European Transport.
 aprilie 2019 .................................................................................................................................................. 47
„Utilizăm flota proprie, de 55 de camioane, pentru transport internațional în regim triangular. Am încercat să facem și transport intracomunitar, dar rezultatele nu au fost cele așteptate și am renunțat.”
• protejarea mediului prin reducerea emisiilor de CO2.
Meda IORDAN
meda.iordan@ziuacargo.ro
Avantaje ale transportului combinat:
 • costuri competitive și stabile – prețurile sunt fixe o perioadă de minim 1 an;
• capacități de transport asigurate pe parcursului întregului an, incluzând sărbătorile și perioadele de vacanță;
• predictibilitate datorată plecărilor regulate, pe fiecare sens;
• stabilitate – nu este influențat de lipsa șoferilor, restricții de trafic, blocarea drumurilor etc.;
  LOGISTICĂ














































































   45   46   47   48   49