Page 31 - Revista ZIUA Cargo Septembrie 2019
P. 31

  supraviețuit dacă ar fi purtat centura de siguranță”, explică Anna Wrige Berling.
Deci, care sunt motivele pentru care nu este folosită? Unii șoferi de camion cred, în mod fals, că nu este nevoie de centură de siguranță pe camion, datorită dimensiunilor vehiculului.
„Faptele sunt clare: folosirea cen- turii de siguranță este foarte impor- tantă, inclusiv în cazul camioanelor. De exemplu, în accidentele cu răstur- nare, centura poate proteja șoferul, pentru a nu fi blocat între camion și pământ”, continuă Anna Wrige Berling.
Viziunea
„Zero Accidente”
Volvo Trucks are o viziune care presupune zero accidente și consideră că atât producătorii de vehicule, auto- ritățile, responsabilii cu infrastructura,
cât și șoferii din întreaga lume trebuie să colaboreze, pentru a realiza un me- diu de trafic mai sigur.
„Împărtășim descoperirile privind siguranța traficului pe care le obținem și ne oferim cunoștințele și experiența către universități, laboratoare de cercetare și organizații partenere. Oricând este adusă în discuție siguranța traficului, participăm și noi. Acest lucru ne permite să învățăm și mai multe despre probleme, despre potențialele soluții și despre cum să proiectăm camioanele viitorului”, conclu- zionează Anna Wrige Berling.
O specialistă adevărată
Anna Wrige Berling aduce cunoș- tințe aprofundate de siguranță a trafi- cului, în noua sa poziție. Are o expe- riență extinsă în lucrul atât cu aspecte ale siguranței active cât și pasive, în
Nils Bohlin, inventatorul centurii de siguranță Volvo, în 3 puncte.
Anna Wrige Berling
dezvoltarea produselor în cadrul Gru- pului Volvo, în inginerie avansată și în cadrul unor organizații de cercetare.
Între 2008-2013, Anna a condus Echipa de Cercetare a Accidentelor la Volvo Trucks, care, începând din 1969, investighează accidente de circulație la fața locului și compilează date de siguranța traficului pentru utili- zarea în dezvoltarea viitoarelor pro- duse. Ea a reprezentat Volvo în cadrul forumurilor externe de siguranță a traficului și a avut un rol important în comunicarea ofertei de siguranță a Volvo către industria transporturilor.
Cel mai recent, Anna a administrat zona de Traffic Situation Management în cadrul departamentului de condu- cere autonomă la Volvo Trucks. Ea deține un Master în Științe în Fizica Ingineriei la Universitatea Tehnologică din Goteborg, Suedia.
adaptarea: Raluca MIHĂILESCU
raluca.mihailescu@ziuacargo.ro
   septembrie 2019 .......................................................................................................................................... 31
 CAMIOANE ȘI SERVICII
















































































   29   30   31   32   33