Page 34 - Revista ZIUA Cargo noiembrie 2011
P. 34

   Vincenzo Nicolo, business director Cehia, Slovacia și România:
„Ne concentrăm pe aspecte legate de pregătirea personalului, stocul de piese și cultura organizației.
Trebuie să avem în vedere că orice client este într-o mai mare măsură clientul service-ului, decât un cumpărător de vehicul nou. Este bine cunoscută zicala că vânzătorul vinde primul vehicul, iar, de la al doilea, service-ul este cel care vinde.”
   IVECO S-WAY
Pregătit pentru viitor
S-Way nu înseamnă doar un camion nou, semnificativ îmbunătățit, ci și o revizuire completă a strategiei comerciale.
 Prima sesiune de drive-test or- ganizată de Iveco pentru S-Way a scos la iveală câteva dintre calitățile noului camion. Design-ul exte- rior, foarte reușit, l-am admirat încă de la lansarea oficială, ce a avut loc în vara acestui an.
La interior, constructorul italian a preferat „evoluția” în locul „revoluției”. Astfel, deși discutăm de un camion complet nou, interiorul rămâne unul familiar, cu elementele specifice pos- tului de conducere plasate pe aproxi- mativ aceleași poziții și având același design. Totuși, cabina este mai mare și promite un confort superior pentru conducătorii auto.
Iar evoluția cea mai importantă este legată de calitățile dinamice ale autovehiculului. S-Way răspunde mai bine la comenzi și creează o senzație de siguranță pentru conducătorul auto și, de asemenea, la volanul noului ca- mion (re)găsești bucuria de a condu- ce. Mă întreb în ce măsură acest ultim aspect mai are relevanță într-o indus- trie obsedată tot mai mult de cifre.
Oricum, și la capitolul „cifre” Iveco S-Way arată bine, producătorul anun- țând o reducere cu 6% a consumului de carburant.
O nouă strategie
O dată cu lansarea noului camion, se va schimba semnificativ și strategia Iveco.
„Nu mai vorbim doar despre vân- zarea unui camion. Practic, se schim- bă toată atitudinea privind comerciali- zarea camionului – discutăm de un serviciu complet în jurul camionului. Pentru că, dacă vindem cel mai fru- mos și mai performant camion, însă, ulterior, serviciile nu se ridică la nivelul așteptărilor clientului, clar, pierdem trenul. Lucrăm la un proiect prin care
vom stabili o serie de KPI-uri, pentru a măsura mai bine performanțele dea- lerilor și a service-urilor, aspecte care, la final, vor asigura o creștere a satis- facției clienților. Practic, partea de after-sales este prioritatea noastră”, a arătat Vincenzo Nicolo, business director Cehia, Slovacia și România.
Tranziția la noul model se va realiza rapid și practic; la finalul lunii octombrie s-a oprit producția modelu- lui precedent. Totuși, reprezentanții Iveco nu anticipează niciun fel de pro- blemă.
34 ............................................................................................................................................ noiembrie 2019
CAMIOANE ȘI SERVICII


















































































   32   33   34   35   36