Page 17 - Revista Ziua Cargo februarie 2020 ZIUA Cargo
P. 17

  așa că trebuie să fim deschiși la măsuri care să atenueze această problemă. Prin reducerea timpilor de așteptare și accelerarea circulației la frontiere, siste- mul TIR ar putea fi o parte majoră a unei soluții post-Brexit, pentru a facilita fluxurile comerciale la frontierele terestre ale Regatului Unit al Marii Britanii.
Criza șoferilor este o altă provo- care importantă, amenințând durabi-
litatea pe termen lung a industriei transportului rutier, punând frâne co- merțului global și încetinind creșterea economică. Aceasta înseamnă că noi, ca industrie, trebuie să colaborăm cu guvernele și sindicatele pentru a abor- da cauzele fundamentale ale proble- mei deficitului de șoferi, încurajând mai multe femei și tineri să intre în industrie, prin îmbunătățirea imaginii
sectorului nostru. În acest context, cerințele legale privind vârsta minimă pentru ca tinerii să devină șoferi pro- fesioniști ar trebui să fie redusă, pentru a atrage talente mai tinere în industria noastră, de la vârsta de 18 ani. Cerce- tările au arătat că nu există nicio core- lație între vârsta șoferilor și accidente, ci faptul că formarea profesională a șoferilor este cel mai important factor.
Ce vă propuneți
din această
nouă poziție?
Cred în dialog, sustenabilitate și
solidaritate. Împreună, IRU și membrii săi vor construi viitorul industriei de transport rutier. Obiectivul meu major în timpul mandatului este de a con- strui, pornind de la realizările IRU, în ceea ce privește oamenii, prosperi- tatea și mediul, pentru a mă asigura că industria se reunește ca un întreg.
Pe ce perioadă se întinde
actualul mandat?
Mandatul meu de președinte IRU este de doi ani, începând cu data de 1 ianuarie 2020.
Meda IORDAN
meda.iordan@ziuacargo.ro PUBLICITATE
  ACTUALITATE




















































































   15   16   17   18   19