Page 34 - Revista ZIUA CARGO
P. 34

Pregătiți pentru
reacții prompte
Neașteptata criză provocată de pandemie pune o presiune importantă și asupra importatorilor de camioane.
Am discutat despre situația actuală cu Andrei Gagea, business director IVECO Romania.
  ZIUA CARGO: IVECO, prin intermediul dealerilor săi, și-a întărit echipa, portofoliul de servicii
și are noi modele de autovehicule. Care sunt punctele forte ale organizației și cum vor fi resimțite de către clienți? Andrei Gagea: În primul rând,
să discutăm despre noul IVECO S-WAY. Acesta este mai mult decât un camion, oferind o gamă de servicii și o nouă eră a conectivității. IVECO ofe- ră, sub umbrela MyIVECO Way Solu- tions, mai multe sisteme conectate, gândite să maximizeze profitabilitatea clienților săi. Orice vehicul din gama IVECO S-Way are în configurația stan- dard un modul telematic, ce oferă clienților diferite niveluri de conec- tivitate cu vehiculul lor. Serviciile oferite sunt de 2 tipuri: servicii gratuite, activa- bile doar cu acordul clientului, și servicii premium, care trebuie să fie plătite. Amintesc dintre serviciile gratuite sau Smart Pack: MyIVECO Easy Way App, MyIVECO Web Potal, MyIVECO Ve- hicle Monitoring&Remote Assistance, MyIVECO Smart Report, iar, în cazul
Andrei Gagea
serviciilor premium: Verizon/ Astrata Fleet management, MyIVECO Web API, Professional Fuel Advising, Con- tracte de Mentenanță și Reparații flexibile prin Serviciile Conectate și MyIVECO Uptime Monitoring. Cu acestea din urmă, IVECO face trece- rea de la întreținerea de tip Reactiv a unui vehicul, la întreținerea de tip Preventiv, cu beneficii majore asupra costurilor și modului de întreținere ale unui vehicul. Practic, IVECO S-way, în afara avantajelor palpabile, înglo- bate în condiția unui TCO (Total Cost
of Ownership) cât mai redus, prin ser- viciile de conectivitate îmbinate cu partea de întreținere și reparație pre- dictivă, oferă lucrul cel mai important pentru orice transportator: controlul asupra TIMPULUI. Impactul neprevă- zutului pentru orice business, cu atât mai mult în transport, se traduce prin situații nedorite în lanț, cheltuieli adi- ționale, nevoi acute și stres asupra afacerii.
Referitor la punctele forte ale orga- nizației: întotdeauna am susținut că forța noastră stă în rețeaua IVECO. Avem o rețea de dealeri puternică, care au o acoperite teritorială deosebit de vastă și personal calificat. Investim în factorul uman, punând la dispoziție traininguri tehnice, comerciale și soft skills. Toate trainingurile pe care le-am programat să le facem le derulăm chiar și în această perioadă, mutân- du-le evident în Virtual Classrooms.
Totodată, întreaga echipă IVECO a fost întărită, în cursul anului trecut, prin sosirea a trei noi membri. Astfel, avem un service zone manager – Eugen Marinescu, care se ocupă de managementul activităților și a indica- torilor de performanță a centrelor de service din rețea, service technical
 CAMIOANE ȘI SERVICII
 34 .................................................................................................................................................. aprilie 2020





















































































   32   33   34   35   36