Page 35 - Revista ZIUA CARGO
P. 35

  specialist – Marius Stania, care se ocupă de suportul tehnic oferit rețelei de dealeri, business line manager Heavy Range – Andrei Gustil, care se ocupă de managerierea tranzacțiilor cu vehicule din gama „grea”.
Care sunt perspectivele IVECO pentru acest an,
în Romania?
Dacă îmi adresai această întrebare
în luna februarie, puteam să îți spun cu exactitate care erau planurile noastre pentru 2020. Apariția pandemiei de COVID-19, și pentru IVECO, ca de altfel pentru tot spectrul economic, a însem- nat schimbarea strategiei gândite ante- rior pentru anul în curs. Nevoile au de- venit imediate, necesitatea unor reacții rapide și ferme a devenit o realitate.
Cât de mult credeți că va afecta planurile inițiale actuala situație provocată de pandemie?
Nu putem estima efectele acestei situații, însă, în situațiile anterioare de criză, compania a demonstrat că este capabilă să reacționeze prompt, men- ținând, în permanență, o poziție fermă asupra situației financiare a grupului, cumulată de intervenția rapidă în su- portul partenerilor noștri, fie că discu- tăm de entitățile care ne reprezintă, fie că discutăm de clienții noștri.
Cum împacă, astăzi, IVECO măsurile pentru protejarea sănătății angajaților și colaboratorilor cu o bună funcționalitate a serviciilor oferite?
Încă de la începutul acestei pan- demii, am luat proactiv toate măsurile adecvate pentru a asigura sănătatea și siguranța angajaților; totodată, ac- tivitățile din service-urile din rețea au rămas deschise, operațiunile de furni- zare de piese de schimb și operațiu- nile de vânzare a vehiculelor. Toate acestea se desfășoară, însă, în con- diții de siguranță atât pentru angajați, cât și pentru clienți.
Toți dealerii au crescut gradul de protecție, folosirea dezinfectanților, a măștilor de protecție și a mănușilor a devenit, deja, o practică. Unii dintre dea- leri aleg să rotească personalul la anu- mite intervale de timp, pentru a se asigu- ra continuitatea în punctele de service.
Există modificări
în portofoliul de servicii, pentru a ajuta transportatorii,
în actualul context?
Noi, IVECO Romania, am pus la
dispoziția rețelei de dealeri un plan
de măsuri care să ne asigure continu- itatea businessului și, în egală măsură, dorim să ne asigurăm că, la momentul terminării acestei situații complet ne- prevăzute, vom rămâne prima opțiune a clienților.
Ce sfaturi ați da, astăzi, operatorilor de transport? Sunt aspecte pe care trebuie să le aibă în vedere în relația
cu IVECO?
În primul rând, vrem să le mulțu- mim pentru modul dedicat în care își respectă munca și pentru că au sus- ținut și susțin comunitățile, în aceste momente grele. Poate că de abia acum oamenii conștientizează, pe de- plin, rolul vital al acelora care asigură conexiunea, circulația bunurilor atât de necesare pentru noi, fie că vorbim de alimente, medicamente, aparatură medicală etc. IVECO este alături de ei și deja implicat în proiecte concrete, destinate ajutorului comunităților afec- tate de COVID-19. Nu ne permitem să transmitem transportatorilor decât un singur îndemn: suntem aici, lângă voi și nu o să reușim decât ÎMPREUNĂ să depășim aceste momente!
Care este situația la nivel internațional – fabrici și rețea de service?
Având în vedere că fabricile noas-
tre sunt situate în puncte afectate de COVID 19, s-a decis oprirea tempo- rară a producției. Pe de altă parte, în
această perioadă dificilă, când multe ateliere din Europa Centrală sunt închise sau fac doar reparații ANS24H și reparații de urgență, riscăm ca re- parațiile vehiculelor care transportă mărfuri foarte importante (cum ar fi medicamente, ventilatoare, măști, alte echipamente medicale, gaz, combus- tibil, alimente, piese) să fie întârziate. Din acest motiv, am solicitat rețelei să facă tot posibilul pentru a asigura capacități adecvate de intervenție pe toate rutele principale și pentru a mi- nimiza o eventuală întârziere a acestor transporturi.
Sunt modificări în ceea ce privește termenele de livrare pentru vehicule noi?
În acest moment, pe stoc, în România, datorită numărului de vehi- cule existent, putem asigura sustena- bilitatea vânzării și putem să oferim potențialilor clienți o multitudine de variante, cu livrare imediată. În cazul comenzilor de vehicule care fac obiec- tul fabricației și unde, implicit, există întârzieri în onorarea comenzilor, sun- tem alături de clienții noștri, cu scopul comun de a limita aspectele nedorite apărute ca urmare a impactului pan- demiei. Profit de această ocazie pen- tru a le mulțumi că sunt alături de noi în continuare și că se dovedesc par- teneri, în deplinătatea sensului aces- tui cuvânt!
Radu BORCESCU
radu.borcescu@ziuacargo.ro
  IVECO România luptă cu COVID-19
IVECO România a stabilit ca toată flota de vehicule demo să fie pusă la dispoziția autorităților, pe întreaga durată a luptei contra COVID-19. Primele vehicule care și-au găsit utilizator sunt două IVECO Daily dotate cu box frigorific și un IVECO Daily dotat cu box izolat termic și lift pentru încărcare marfă, care au fost preluate de Crucea Roșie Română. Pentru că două dintre aceste vehicule sunt alimentate cu gaz natural comprimat, Engie România s-a alăturat proiectului și va furniza combustibil pentru toată perioada cât Crucea Roșie va folosi aceste vehicule. Cel de-al patrulea IVECO Daily furgon, de 12 mc, va merge la Grupul Comunitar Galați, în scopul transportului de alimente și materiale igienico-sanitare destinate persoanelor cu dizabilități, sau celor defavorizate.
aprilie 2020 .................................................................................................................................................. 35
 CAMIOANE ȘI SERVICII




































































   33   34   35   36   37