Page 47 - Revista ZIUA CARGO
P. 47

  reinventat, și-au găsit noi segmente de piață și au crescut, inclusiv în pandemie. Așa că fiecare își creionează propria direcție. Trebuie atenție sporită pentru fiecare decizie în parte. Dincolo de pandemie, sunt multe provocări cărora trebuie să le facă față piața de transport și logistică, printre care se numără și Pachetul Mobilitate 1, care cu siguranță că va aduce schimbări în sectorul de transport și este nevoie de adaptabilitate la noile tendințe.”
 Mircea Vlah, CEO Dumagas Transport
Doar pentru cunoscători
și pasionați
„Pentru 2021, ne-am planificat reînnoiri de flotă și investiții pe zona de transport frigorific, în 15 dube cu dublă temperatură. Nu pot să zic decât că, în 2021, o să fie mai bine decât în 2020. Noi am mers întotdeauna înainte cu încredere și
optimism.
Piața nu se prezintă foarte bine, dar, prin mobilizarea făcută la nivelul UE, cred că se va simți un ajutor și sperăm că lucrurile vor evolua mai bine din punct de vedere economic.
Businessul de transport este o afacere dificilă, supusă provocărilor continue, se lucrează pe marje mici și volume mari și cu foarte multe riscuri. Brexitul, Pachetul Mobilitate 1, diferite costuri care pot apărea de la o zi la alta și care sunt greu de recuperat de la clienți, toate acestea au un impact important și trebuie să fim tot timpul pregătiți pentru orice. Businessul de transport rămâne, chiar mai mult decât în trecut, doar pentru cunoscători și pasionați.”
Chiar și cu toate problemele, 2020 a fost mai bun decât 2019, pentru noi, și suntem convinși că 2021 va fi mai bun decât anul anterior. Mai ales că acum știm ce ne așteaptă, ne-am obișnuit cu pandemia, mulți dintre noi sau dintre cunoscuții noștri au trecut prin această boală cu bine și nu mai este chiar atât de înfricoșătoare situația.
Din punct de vedere al transporturilor, 2021 o să fie un an crucial, în special pentru cei cu flote mari, care trebuie să facă față mai multor provocări.
În primul rând este vorba despre prevederile Pachetului Mobilitate 1 și în al doilea rând despre criza economică pe care toți o anticipează pentru acest an. Dar mergem înainte și sunt convins că vom găsi variante pentru a face față și acestei situații.”
Alexandru Păun, director general Blue River
Creștere sustenabilă
„Anul acesta, ne propunem să facem o investiție considerabilă în camioane diesel, care să se alăture flotei CNG pe care o operăm. Vom achiziționa, în primul trimestru, de asemenea, câteva camioane second-hand, pentru partea de transport intern.
Sunt încrezător că 2021 va fi mai bun decât 2020.
Avem deja 20 de ani de când am pornit acest business, iar parcursul nostru a fost unul foarte predictibil, cu o creștere sustenabilă în fiecare an, chiar dacă nu spectaculoasă, pe care am păstrat-o și în criza anterioară și pe care cred că o vom păstra și acum. Nu ne dorim să ne dezvoltăm foarte mult, dar cu siguranță că vom înregistra o creștere și în 2021.
În ceea ce privește businessul de transport, atâta timp cât nu se va inventa teleportarea, este vorba despre un business în care va merita întotdeauna să investești resurse. Această perioadă a dovedit o dată mai mult că transportul este o parte vitală a economiei.”
Raluca MIHĂILESCU
raluca.mihailescu@ziuacargo.ro
  Marius Catrinoiu, director general Marvi Logistic
Vom demara construcția pentru un nou depozit
„Avem în proiect demararea construcției unui nou depozit, care să includă și birouri. În flotă, probabil că nu vom mai realiza investiții substanțiale, în 2021. Pe partea de transporturi, care merg, într-un fel, de la sine, am încetinit, oricum, activitatea, în ultimul timp, și dorim să dezvoltăm mai mult activitatea comercială. Ne dorim să ajungem de la 34 de magazine SuperMercato, la cel puțin 40.
februarie 2021 .............................................................................................................................................. 47
 LOGISTICĂ











































































   45   46   47   48   49