Page 36 - Revista ZIUA CARGO
P. 36

   Avantaje fiscale
Economia de carburant și emisiile scăzute reprezintă elemente extrem de importante, pentru că, pentru piața din Germania, spre exemplu, a fost introdusă o taxă pe CO2 pentru companii. Astfel,
de la 1 ianuarie 2021, trebuie să se achite 25 euro/tonă de CO2 produs, atunci când se consumă motorină, benzină și gaz natural. Acest tarif va crește succesiv către 55-65 de euro, din 2026.
SCHMITZ CARGOBULL ECOGENERATION Economie, cu noile
semiremorci
aerodinamice
Producătorul german a prezentat noua sa gamă de semiremorci numită EcoGeneration, cu o aerodinamică îmbunătățită, tradusă printr-o economie de carburant de până la 5%.
N oua concepție a Schmitz Car- gobull este disponibilă în trei variante: EcoFIX, EcoFLEX și EcoVARIOS. Semiremorcile, ce sunt echipate cu prelate S.CS, își aduc contribuția la filozofia de bază a pro- ducătorului, aducând atât economii de combustibil, cât și reducerea emi- siilor de CO2 atribuite transportului
rutier de marfă.
Boris Billich, director de vânzări Schmitz Cargobull: „Conceptul EcoGeneration este bun atât pentru mediu, cât și pentru reducerea costurilor din industria transporturilor.”
Ideea de ridicare a secțiunii spate a noii EcoGeneration conferă remorcii o formă aerodinamică și reduce re- zistența la frecarea cu aerul. Ridica- rea secțiunii se poate face cu ușurință,
dacă remorca trebuie încărcată până la limita de sus. Acest concept oferă potențiale economii, fără cheltuieli suplimentare, în special atunci când sunt transportate mărfuri grele. Toate acestea fără a modifica semnificativ funcțiile remorcii, performanța trans- portului și manevrabilitatea.
EcoFIX
Aceasta este soluția dedicată măr- furilor orizontale, plate și grele, cum ar fi role de oțel și hârtie. Cu greutatea redusă și spatele fix, EcoFIX oferă o înălțime față totală de 4 metri. Echipat cu designul adecvat al prelatei, vehi- culul este optimizat pentru sarcină utilă și reprezintă o alternativă de econo- misire a combustibilului, datorită greu- tății reduse și designului aerodinamic.
EcoFLEX
Structura semiremorcii este un pic diferită față de EcoFIX, aici spatele fiind coborât și flexibil. În extensie maximă, se poate atinge înălțimea de 4 metri, atât în față, cât și în spate. Atunci când nu este nevoie de volum mare, partea din spate poate fi cobo- râtă, iar, astfel, forma aerodinamică
rezultată poate optimiza consumul de combustibil. EcoFLEX este o soluție adecvată pentru transportul general de mărfuri și băuturi.
EcoVARIOS
Concepută pentru transporturile de volum mare și pentru industria auto- motive, EcoVARIOS poate transporta trei paleți de tip cușcă, unul peste celălalt. Atât secțiunea din față, cât și cea din spate sunt flexibile. Astfel, sunt oferiți 3 metri de înălțime interioară și o înălțime totală de 4 metri. Semire- morca aduce economii de combustibil, atunci când nu este necesară întreaga sa înălțime interioară, de 3 metri.
Prelata
În funcție de tipul de transport efec- tuat, se poate opta între prelată stan- dard sau de tip POWER CURTAIN. Semiremorcile EcoGeneration sunt prezentate ca oferind cel mai bun randament în combinație cu modelul POWER CURTAIN de prelată, ce nu necesită șipci, scăzând greutatea totală și, implicit, consumul. La încărcare și descărcare, nu există manevre speci- fice, acestea efectuându-se la fel ca
  36 .................................................................................................................................................. martie 2021
CAMIOANE ȘI SERVICII












































































   34   35   36   37   38