Page 37 - Revista ZIUA CARGO
P. 37

    în cazul modelelor clasice. Toate va- riantele de semiremorci Eco sunt adec- vate atât pentru a fi încărcate prin spate, cât și pentru încărcare laterală. De asemenea, arimarea încărcăturii se face fără condiții speciale.
Reglarea înălțimii
Înălțimea variantelor EcoFLEX și EcoVARIOS poate fi ajustată cu ușu- rință și rapid, în același mod ca la se- miremorca VARIOS. Plafonul se ridică manual, cu ajutorul unei pompe hidro- pneumatice, în timp ce înălțimea se reglează cu ajutorul stâlpilor. O singură persoană poate face reglajele, pe cont propriu, iar întregul proces durează aproximativ 10 minute, inclusiv muta- rea prelatei și ajustarea la noua înălți- me. Timpul suplimentar necesar este neglijabil, la efectuarea ajustărilor în timpul procesului de încărcare.
Caracteristici
Caroseria Eco respectă toate ce- rințele actuale, deoarece are aceeași tehnologie ca și remorcile standard. Baza rămâne renumitul șasiu MO- DULOS, care permite proiectarea fle- xibilă a caroseriei, datorită conceptu- lui său modular. Caroseria Eco poate fi, de asemenea, combinată cu șasiul X-LIGHT, pentru o greutate mai mică. Vehiculele produse sub „eticheta” Eco continuă să ofere caracteristicile cla- sice ale șasiului, cum ar fi robustețea, protecție împotriva coroziunii, plus o garanție de 10 ani împotriva ruginirii. De asemenea, semiremorcile Eco au în echiparea standard sistemul telema- tic TrailerConnect CTU de la Schmitz Cargobull.
Primele semiremorci bazate pe noua caroserie aerodinamică au fost deja produse și testate în cooperare cu o companie de transport, a anunțat producătorul. Vânzările au început la sfârșitul lunii ianuarie, iar producția de serie este programată pentru al doilea trimestru al anului 2021.
Alexandru STOIAN
alexandru.stoian@ziuacargo.ro
   martie 2021 .................................................................................................................................................. 37
Economii palpabile
„Dacă 50% din curse sunt efectuate în modul «aerodinamic» și 50% în modul «volum», fără să fie coborât corpul, EcoFLEX realizează economii calculate de 7.700 de euro pentru 1 milion de kilometri sau mai mult de 900 de euro pe an. Impactul asupra mediului este și el influențat, emisiile scăzând cu 2,3 tone de CO2 pe an”, a explicat Andreas Schmitz, CEO Schmitz Cargobull.
 CAMIOANE ȘI SERVICII























































































   35   36   37   38   39