Grupul DER Touristik a achiziționat Travel Brands

Din luna octombrie, Travel Brands face parte din Grupul DER Touristik, operator al brandului Dertour și una dintre cele mai mari companii de turism din lume. Tranzacția a fost autorizată de către Consiliul Concurenței. 

Cosmin Marinof, CEO Travel Brands: „Pentru noi, principala preocupare o reprezintă clientul și nevoile sale. Avem acum, ca parte a Grupului DER Touristik, toate avantajele de care are nevoie o vacanță pentru a fi perfectă: o gamă largă de produse, o marcă de încredere recunoscută peste tot în lume, Dertour, și experiența valoroasă și îndelungată în această industrie. De astăzi, în agențiile Dertour, punem la dispoziție clienților noștri toate aceste atuuri.”

Prin acest pas, DER Touristik Group, care are sediul central în Köln, se extinde pe piața din România, dinamică și aflată în plină creștere și, în urma preluării rețelei de agenții de turism, devine lider de piață.

„Travel Brands este liderul pieței de turism din România, iar toți cei 400 de angajați pe care îi preluăm reprezintă un atu pentru activitățile și planurile noastre din Europa de Est. Suntem foarte motivați când vine vorba de realinierea ideii de vacanță pe piața românească. Îi sprijinim cu toată puterea și resursele Grupului nostru. Utilizarea brandului Dertour în România, atât pentru retail, cât și pentru turoperare, ne va consolida, cu siguranță, poziția pe piața locală de travel”, a spus Sören Hartmann, CEO al DER Touristik Group.

Pentru divizia de călătorii și turism a Grupului REWE, intrarea pe piața din România reprezintă o continuare firească a strategiei de dezvoltare în Europa. Din 2012, DER Touristik se dezvoltă constant pe plan internațional și este, astăzi, activ în 16 țări europene, operând 27 de destinații proprii.

„Travel Brands este o companie bine poziționată: este turoperator, deține rețea de distribuție, are propriul operator de incoming, precum și o divizie de business travel. Putem asigura cu succes clienților noștri sprijin în întregul proces de călătorie, pentru o vacanță perfectă – de la consultanță, rezervarea tuturor serviciilor și asistență pe tot parcursul vacanței”, a explicat Sören Hartmann.  9,9 milioane de turiști pe an Conform structurii organizatorice a Grupului DER Touristik, Travel Brands aparține diviziei specializate pe Europa de Est și este deja integrată din punct de vedere operațional. Pentru anul 2020, portofoliul Travel Brands va fi extins prin adăugarea de produse turistice suplimentare, de destinații și servicii noi pentru clienții români. „Procesul de rebranding al rețelei de agenții, care a funcționat 8 ani sub numele TUI TravelCenter și care este cea mai mare din România, a început în luna octombrie și se apropie cu pași mari de finalizare. Toate aceste agenții vor purta foarte curând numele Dertour”, a declarat Dragoș Anastasiu, Președintele Grupului Eurolines, din care a făcut parte Travel Brands.

Grupul REWE este unul dintre liderii de piață ai industriei de retail și de turism din Germania și Europa. În 2018, compania a generat venituri externe totale de aproximativ 61 de miliarde de euro. Înființat în 1927, REWE Group are, astăzi, peste 360.000 de angajați și 10.000 de magazine în 22 de țări europene.

DER Touristik Group este unul dintre liderii industriei de turism din Germania. Are sediul în Köln, peste 130 de companii și a generat un venit total de 6,7 milioane de euro în 2018. Are o echipa de 10.900 de persoane în 16 țări europene.

Radu BORCESCU

radu.borcescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.