Echipamentul Anului în România – 2015: STIVUITORUL ELECTRIC

Luna aprilie marchează cea de-a doua etapă a concursului Echipamentul Anului în România – Ediţia 2015. Categoria pentru care se dă startul în acestă lună este cea a stivuitoarelor.

Productivitate, costuri unitare reduse, dotări care oferă precizie şi siguranţă în operare. Elemente de inovaţie gândite să vină în spijinul clientului. Toate caracterizează cele 5 echipamente înscrise la categoria STIVUITOR. Toate vor trebui să respecte câteva condiţii:

– Stivuitor electric până la 2 t, inclusiv

– 48 volţi

– catarg triplex cu înclinare faţă/spate

– translaţie laterală

– furci de 1.200 mm

– roţi apropiate spate

– să încapă în containere.

În ordine alfabetică, pentru a fi Stivuitorul Electric al Anului 2015 în România concurează: DOOSAN B15T-5 (distribuit în România de Rădăcini Equipment), Jungheinrich EFG 220 (distribuit în România de Wylze Logistik), Linde E20L (distribuit în România de Elmas), Toyota Traigo 48, STILL RX 20.

Membrii juriului, reprezentanţi ai unor companii de logistică şi producţie de prim rang pe piaţa românească, vor realiza teste în depozitele proprii şi vor puncta, pe baza unei grile, fiecare echipament, iar cele mai bune soluţii vor fi premiate în cadrul Galei Ziua Cargo din luna octombrie a acestui an.

În evaluare, vor fi avute în vedere două criterii principale:

  1. Productivitatea/Plus valoarea pe care echipamentul o aduce companiei
  2. Total Cost of Ownership (TCO)

Elemente de măsurare a plus valorii…

Ca şi în cazul transpaletelor, pentru primul criteriu, vor exista o serie de subcriterii care vor sta la baza stabilirii punctajului pe care echipamentul îl va primi pentru plusul de valoare pe care îl aduce companiei:

– Eficienţă energetică

– Viteză şi caracteristici privind acceleraţia

– Caracteristici de frânare

– Siguranţă

– Intrarea şi ieşirea în/din echipament

– Ergonomie

– Elemente hidraulice şi de absorbţie a șocurilor

– Uşurinţă în conducere

– Vizibilitate

– Versatilitate

– Calitatea execuţiei echipamentului (materiale, finisaje)

– Sustenabilitate

– Un criteriu subiectiv – opţiunea stivuitoristului privind echipamentul care i-a plăcut cel mai mult.

… şi TCO

În acelaşi timp, pentru calculul TCO, reprezentanţii juriului vor solicita furnizorilor de echipamente înscrişi în concurs o ofertă de închiriere pe termen lung, care să includă full service.

Competiţia Echipamentul Anului în România are ca partener Asociaţia Română de Logistică (ARILOG). Din juriu fac parte reprezentanţi ai unor companii ce beneficiază de un know-how indiscutabil: Antalis, CEVA Logistics, Coca Cola, Dacia Grup Renault România, Delamode, FM Logistic, Gebrüder Weiss, GTI Logistic, H. Essers, KLG, Kuehne + Nagel, Lagermax AED, ND Logistics România, OTZ, Schenker Romtrans şi ARILOG.

Ziua Cargo propune concursul Echipamentul Anului în România ca un creator de tendinţe pe piaţa de profil şi un important furnizor de know-how şi bune practici pentru piaţă.

Vă invităm în paginile care urmează să aflaţi mai multe despre echipamentele înscrise în cea de-a doua categorie a concursului Echipamentul Anului în România.

Precizăm că în luna mai vor intra în concurs echipamentele Reach Truck cu o

capacitate 1,6 t.

Valorile care stau la baza concursului Echipamentul Anului în România:

Transparenţă

Obiectivitate

Seriozitate

Profesionalism

Competiţia îşi propune să devină o punte solidă de comunicare între furnizorii de echipamente şi clienţii lor.

Fiecare membru al juriului va testa în depozitul propriu toate echipamentele din concurs.

Meda BORCESCU

meda.borcescu@ziuacargo.ro

 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.