RPTCY 2024. CDI TRANSPORT INTERN ȘI INTERNAȚIONAL: Principii corecte, decizii pe termen lung

Peste 150 de autovehicule, peste 16 milioane de kilometri parcurși anual și peste 2 milioane de călători, cu o cifră de afaceri de aproape 25 de milioane de lei în 2023, CDI Transport Intern și Internațional este una dintre cele mai mari companii de transport persoane din România, cu o experiență de peste 25 de ani în domeniu.

Activitatea principală este reprezentată de transportul regulat al angajaților, urmat de transportul de pasageri pe rute interjudețene, excursii ocazionale (excursii, teambuilding, circuite turistice) și transport internațional (către Italia).

Sediul companiei se întinde pe o suprafață de 16.897 mp, cu o clădire cu patru etaje, pentru birouri, și service auto cu vopsitorie și ITP.

Misiunea CDI este aceea de a oferi servicii regulate de transport persoane, fundamentate pe loialitate și punctualitate. Siguranța activă pe care o furnizează în timpul călătoriilor este dovada angajamentului companiei față de respectul și loialitatea pe care le împărtășește cu comunitățile locale.

În plus, CDI se adaptează, în mod constant, la noile tehnologii și se bazează pe mijloace de transport ecologice, pentru a atinge excelența operațională.

Iar CDI s-a angajat ferm să protejeze mediul înconjurător prin măsuri proactive.

Respect, siguranță și loialitate

Acestea sunt valorile asumate de companie.

În toate acțiunile companiei, „respectul” stă la baza relației cu clienții, în relația cu partenerii de afaceri, în relația cu angajații și în relația cu mediul înconjurător.

În ceea ce privește „siguranța”… În domeniul transportului de persoane, siguranța călătorului este esențială!

Pentru a asigura dezvoltarea de relații pe termen lung, loialitatea este transmisă prin toate aspectele activității companiei.

Deși se spune că nimic nu este ieftin fără motiv și scump fără valoare, CDI a reușit să mențină un nivel rezonabil al tarifelor pe piață.

Acest efort a fost cu atât mai important cu cât majoritatea clienților provin din middle class, cei mai afectați, în perioadele de criză. Prin urmare, compania a considerat că trebuie să facă tot ceea ce poate, pentru ca această categorie de persoane să nu resimtă și pe partea de transport o povară financiară. În plus, există anumite categorii (studenți, pensionari, persoane cu dizabilități) care se bucură de facilități de transport.

Grija CDI pentru persoanele cu care natura a fost mai puțin blândă are la bază principiul conform căruia a fi uman și a nu-ți urmări doar propriul interes este foarte important într-o afacere. Astfel, compania dispune de logistica necesară pentru persoanele cu dizabilități și mașini dotate corespunzător.

Investiții în flotă

În același timp, CDI s-a concentrat pe sporirea confortului călătorilor. Au fost introduse mașini noi și există un continuu proces de înlocuire a flotei. Acest proces implică înlocuirea microbuzelor cu autocare, în special pe traseele lungi.

Flota CDI depășește 150 de microbuze și autocare, cu capacități cuprinse între 8+1 și 55+1 locuri. CDI efectuează anual peste 16 milioane de kilometri și transportă peste 2 milioane de călători!

Cifra de afaceri a evoluat semnificativ, în ultimii 3 ani, de la 17.708.500 de lei în 2021, 22.334.408 în 2022 și ajungând la 24.963.716 de lei anul trecut.

Compania este într-o continuă evoluție, având puncte de lucru în orașele importante din România: Brașov, Bistrița, Craiova, Câmpina, Oradea, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Târgu Mureș, Târgu Jiu.

Unul dintre obiectivele principale ale CDI este diversificarea serviciilor. Astfel, compania a deschis noi puncte de lucru, pentru a veni în sprijinul călătorului cu variante optime de transfer din incinta Aeroportului Otopeni oriunde în țară.

Pentru o bună desfășurare a activității de transport, compania dispune de un sistem electronic cu eliberare bilete pentru călători (smart ticketing), folosind echipamente mobile.

Sistemul a permis o îmbunătățire a serviciilor oferite călătorilor, prin garantarea prețului pentru distanța parcursă, o creștere a satisfacției clienților și, nu în ultimul rând, prevenirea scurgerilor de bani, corelată cu o creștere a încasărilor. În același timp, a fost introdus și serviciul prin care călătorii își pot face rezervări online, accesând site-ul companiei.

Votează AICI compania de transport pasageri a anului!

Radu BORCESCU
radu.borcescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.