Tramvaiul 34 devine tramvaiul 1, cu traseu inelar

 

RATB anunta ca, incepand de marti, linia 34 va deveni linia 1 si va fi prima linie de tramvaie cu un traseu inelar, avand un singur terminal: „Posta Vitan”. Proiectul este cuprins in strategia de transport elaborata inca de anul trecut de Adrian Crit, directorul general al Regiei, care intentioneaza sa mentina tramvaiele 1 functionale si pe timp de noapte.

 

Tramvaiele vor circula de la „Posta Vitan” pe Calea Vitan, Sos. Mihai Bravu, Sos. Stefan cel Mare, B-dul Iancu de Hunedoara, Sos. Nicolae Titulescu, Pasaj Basarab, Sos. Orhideelor, B-dul Vasile Milea, B-dul Timisoara, Sos. Progresului, Str. Dr. Constantin Istrate, Sos. Viilor, Calea Serban Voda, B-dul Gheorghe Sincai, Str. Nerva Traian, B-dul Octavian Goga, revenind la „Posta Vitan”. Abonamentele eliberate pentru fosta linie 34 vor fi valabile pe noua linie 1.

Reamintim ca, intr-un interviu acordat in iunie revistei ZIUA CARGO, Adrian Crit, directorul general al RATB, a anuntat introducerea unei linii circulare de tramvai. “Anul trecut, cand am facut strategia de transport, chiar ma gandeam ca o sa avem si noi un ring in Bucuresti. (…) Mai mult, discutam, vizavi de strategie, despre lungirea liniilor de tramvai astfel incat tramvaiul sa strabata, acolo unde este posibil, Bucurestiul dintr-o parte in alta. Sa speram ca vom reusi”, ne-a declarat seful Regiei. El intentioneaza sa mentina si noaptea pe traseu aceste tramvaie. “Linia circulara de tramvai va putea fi utilizata chiar si noaptea. Iar aceasta, cu avantaje majore din punctul de vedere al Regiei si al municipalitatii.

Un alt proiect al directorului general al RATB este introducerea unei retele de 23 de linii radiale de autobuze, care sa circule si noaptea. “Cele 23 de linii vor pleca din zona Unirii. Vor fi niste linii radiale. Cine trebuie sa traverseze orasul, schimba de acolo mijlocul de transport. Daca pleaca din nordul orasului spre vest, merge la Unirii si de acolo pleaca in vest”, ne-a explicat Adrian Crit.

Magda SEVERIN

Foto: Jean-Mihai PALSU

 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.