Pirelli, cursuri de formare digitale pentru distribuitorii de anvelope

Chiar dacă din cauza pandemiei de COVID-19 au fost impuse o serie de restricții, Pirelli a implementat cele mai noi tehnologii pentru a continua activitățile de formare în rândul partenerilor și al angajaților. Pirelli a lansat astfel un nou pachet de clase online pentru a continua instruirea partenerilor de distribuție și a forțelor de vânzări.

Începând cu luna martie, distribuitorii de anvelope și angajații Pirelli au putut participa la noi sesiuni de formare online, în completarea programelor de e-learning ale Academiei Comerciale interne Pirelli. Obiectivul este de a construi noi modalități de interacțiune și lucru cu clienții, ceea ce va contura într-o oarecare măsură modul în care va funcționa piața anvelopelor în viitor.

Noi cursuri digitale pentru dealerii de anvelope 

În cadrul acestei noi inițiative, fiecare distribuitor de anvelope partener Pirelli va primi săptămânal un e-mail interactiv cu conținut axat pe cele mai bune strategii comerciale pentru a fideliza clienții în această perioadă, cu bune practici pe timp de criză, dar și cu informații despre campaniile derulate de Pirelli și noutățile legate de produse, dar și noi tactici de a genera vânzări și îmbunătățirea și gestionarea activităților de service.

Prin utilizarea diferitelor canale de comunicare digitale, precum e-mail, platformele de B2B și e-learning, webinare și întâlniri virtuale, articole informative, manuale, tutoriale video și cursuri tehnice, toate informațiile sunt la dispoziția întregii rețele de parteneri, atât pentru anvelope auto, cât și moto.

Aceste materiale sunt disponibile în limba fiecărei țări unde Pirelli are reprezentanță. În 2019, inițiativele Pirelli pentru proiecte de tip e-learning au venit în sprijinul a peste 6.000 de dealeri din întreaga lume.

Cursuri online pentru cei din departamentul comercial Pirelli 

Pentru forța de vânzări și ceilalți angajați din departamentul comercial sunt disponibile 5 webinare care abordează temele de digital marketing și client management. Acestea ajută la maximizarea oportunităților digitale în ceea ce privește interacțiunea digitală cu clienții, chiar și în această perioadă de restricții. Obiectivul principal este de a crea noi relații de lucru în momentul în care activitățile de business vor reveni la normal.

„Cred că este important să le oferim colegilor și partenerilor noștri o serie de instrumente digitale foarte utile în această perioadă. Folosirea celor mai moderne și inovatoare metode de comunicare a fost întotdeauna o prioritate pentru Pirelli și a investit în acest lucru în permanență. Noile inițiative vor permite angajaților din departamentul de vânzări, precum și dealerilor de anvelope, să descopere noi moduri de promovare al produselor noastre, de transformare digitală a afacerii și de a întări relația cu clienții oferindu-le servicii mai bune”, a spus Mattia Bussacchini, Senior Vice President of Commercial Operations la Pirelli.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.