Fenechiu scutură legislaţia ISCTR, RAR şi ARR. De început: Call Center Naţional pentru programări la RAR

Registrul Auto Român (RAR) a lansat, joi, proiectul „Call Center Naţional” de reconfigurare a actualului mod de programare a clienţilor  la serviciile prestate de Regie, menit să reducă timpii de aşteptare. La eveniment a participat şi ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, care a anunţat că s-a întâlnit cu directorii ISCTR, RAR şi ARR „pentru a începe un plan complet şi complex de reorganizare a întregului sistem”, prin „două-trei legi care să concentreze toată legislaţia existentă”.

Avantajele sistemului „Call Center Naţional”:

  • încărcare uniformă a reprezentanţelor RAR;
  • acces rapid la operatorul care efectuează programarea telefonică;
  • alternativa programării în judeţe limitrofe, dacă intervalul de aşteptare este mai mic;
  • timp de reacţie foarte scurt şi acţiuni uniforme în cazurile de creştere temporară a numărului de solicitări de programare.

„Este un sistem ce va fi implementat în următoarea perioadă. Astăzi avem 11 operatori şi dorim sa mărim numărul lor cu încă 20. Sperăm ca în cel mai scurt timp va fi apreciat acest serviciu, prin reducerea timpilor de aşteptare pentru serviciile prestate de RAR. E un pas spre organizarea tuturor serviciilor de control şi siguranţă a circulaţiei din subordinea Ministerului Transporturilor”, a declarat ministrul Transporturilor.

“Concentrăm totul în două-trei legi”

Fenechiu a adăugat că ieri a avut o întâlnire cu directorii ISCTR, RAR şi ARR, pentru „a începe un plan complet şi complex de reorganizare a întregului sistem, reorganizare care are o legislaţie de zeci de ani şi pe care vrem s-o concentrăm în două, maxim trei proiecte de legi până la sfârşitul anului”.

“Oamenii trebuie să ştie foarte clar, atunci când consultă o lege, despre ce este vorba, şi să nu mai fie introduşi în acest hăţiş legislativ”, a argumentat el.

Salarii în funcţie de maşinile rezolvate

Totodată, Relu Fenechiu a propus un sistem de salarizare în funcţie de numărul  autovehiculelor pentru care sunt rezolvate problemele.

„Atunci s-ar putea să vedem la registrele auto că unii care vor să câştige mai mult nu stau numai 8 ore, ci mai mult şi nu mai ţin oamenii la coada intenţionat. Vom angaja în continuare personal, am redactat un memorandum pe care-l vom înmâna prim-ministrului pentru mărirea personalului – nu foarte mult, de câteva zeci de oameni, dar care vor fi plătiţi din surse proprii ale RAR”, a promis ministrul.

Magda SEVERIN

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.