CDI: Excelenţă operaţională

cdiPentru CDI, organizarea reprezintă punctul forte. Sistemul IT oferă managementului informaţii în timp real, iar deciziile se iau după criterii bine stabilite.

Pentru ca o companie să poată să exceleze, pentru a-și asigura avantajul competitiv, indiferent de domeniu, există trei posibilităţi: calitatea excepțională a produsului, excelenţa operațională sau înclinaţia totală către nevoile clientului.

„De obicei, aceste trei variante se împletesc în diferite proporții. Noi, însă, punem accent pe excelenţa operaţională“, a afirmat Adrian Ghişa, Director General CDI. În opinia sa, structura operaţională trebuie să funcţioneze în complementaritate cu sistemul IT, astfel încât rezultatele obţinute să fie cele mai bune.

„Urmărim zilnic indicatorul de performanţă privind vânzările, cât și indicatorii bugetați de cost. Există un plan de vânzări, bugetat la nivelul fiecărei agenţii şi al fiecărui traseu, în funcţie de care sunt urmărite abaterile. Plecăm de la premisa că fiecare trebuie să fie responsabil pentru ceea ce face şi aplicăm managementul abaterilor. Am introdus un sistem tip «semafor», în funcţie de care, în fiecare dimineaţă, identificăm dacă suntem pe roşu, galben sau verde. «Roşul» este analizat în particular, căutându-se motivul abaterii. Se discută cu agenţii în teren, se fac training-uri semestriale şi sunt analizate problemele curente, în încercarea de a se ajunge pe «verde».“

Directorul General CDI a subliniat că, atunci când un călător se află la peron, agenţii trebuie să fie acolo, să afle ce doreşte și ce așteptări are, să fie comunicativi. Unul dintre aspectele esenţiale ale fişei postului lor este să fie cu zâmbetul pe buze. De menţionat că, după introducerea noilor cerinţe privind interacţiunea cu clienţii, au plecat 60% dintre vechii angajaţi în cadrul celor 15 agenţii naţionale.

Ofertă specială de abonamente pentru companii

CDI încearcă să introducă, în 2016, o ofertă unică în piaţa de transport persoane. „Ne vom adresa tuturor companiilor interesate să ofere angajaților la pachetul salarial călătorii bonus spre diverse zone turistice din România.

Conceptul de CARD Bonus la pachetul salarial vine în ajutorul angajatorului spre a îi facilita angajatului concediile și spre a îl ajuta să se încarce cu energie pozitivă astfel încât să devină mai productiv. De asemenea, prin acest CARD Bonus la pachetul salarial, CDI dorește să încurajeze turismul în România, facilitând posibilitatea de a călători. Turismul românesc este ca un diamant neșlefuit, iar noi dorim să dăm o mână de ajutor. Totul este monitorizat electronic și conectat la sistemul informatic al CDI, şoferii având cititoare de carduri“, a spus Sabrina Crăciun, Director de Vânzări al CDI, care a mai precizat că sistemul de abonamente este deja în vigoare, pe anumite trasee, ca ofertă tur-retur.

Astfel, călătorul achiziţionează un card, încărcat cu cele două călătorii, tur-retur, care trebuie validat la urcare. Valabilitatea unui astfel de card este de 24 de luni, iar încărcarea se face în agenţiile CDI, prezente în 15 oraşe. În paralel, va fi dezvoltat un sistem de încărcare online.

„Ne-am instruit agenţii de vânzări să explice clienţilor, societăţi comerciale, că la achitare primesc factură şi chitanţă, iar factura se deduce 100% în contabilitate. Subliniez că bonusul salarial acordat sub forma acestui card de abonare poate fi dedus în totalitate“, a mai explicat Sabrina Craciun, adăugând că, pentru acest produs, vor fi targetate în special multinaţionalele.

cdi

CDI colaborează și cu agenţiile de turism care vând bilete de avion, oferind transferul gratuit la aeroport. „Orice client ce își procură un bilet de călătorie de la CDI are inclus gratuit acest transfer către Aeroportul Otopeni. De exemplu, un pasager care are un bilet Târgu Jiu – București şi trebuie să ajungă la aeroport va fi imediat preluat şi transferat gratuit la aeroport. Oferim, de asemenea, preluarea de la aeroport, pe același sistem, cu rezervare în prealabil. În acest moment, aproximativ 80-100 de călători folosesc zilnic acest serviciu, agențiile externe fiind încântate de produs“, a concluzionat Adrian Ghişa.

Mai mult decât atât, Agenția CDI din strada Ritmului, într-o nouă prezentare și rebranduită, începând cu 15 martie 2016, va fi deschisă non-stop (24/7) și va avea și un departament call-center, care va oferi informații clienților din toată țara, indiferent de ora la care vor suna. Călătorii care aterizează la ore foarte târzii sunt preluați din aeroport și transferați în Autogara Ritmului, unde beneficiază de Wi-Fi, TV, își pot achiziționa mâncăruri și băuturi, astfel încât să se simtă cât mai confortabil până în momentul îmbarcării.

Adrian Ghișa, Director General CDI: „În perioada următoare, nu vom neglija nici transportul internaţional, următorul pas în această zonă fiind deschiderea unei agenții la Roma.“

Meda BORCESCU

meda.borcescu@ziuacargo.ro

 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.