GEFCO a aniversat 10 ani de activitate în România

GEFCO România a sărbătorit un deceniu de activitate ca furnizor de servicii logistice, fiind una dintre cele mai importante prezențe pe piața românească. Pentru anul 2014, compania a raportat o cifră de afaceri de 52 de milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere de 10 ori față de 2005, primul an al GEFCO în România, și cu 10% mai mult față de 2013.

La aniversarea celor 10 ani de activitate, au participat Luc Nadal, Președintele Consiliului de administrație GEFCO, Pierre-Jean Lorrain, Director pentru regiunea Europa Centrală, Balcani și Orientul Mijlociu, Jérôme Chevrolet, Area Manager Balcani și Director general al GEFCO România și Bulgaria.

Decada GEFCO

De la inaugurarea în 2005, filiala locală a Grupului GEFCO a crescut constant. După numai un an de prezență în România, compania a reușit să își dubleze cifra de afaceri de la 5,2 milioane de euro in 2006 la 11,9 milioane euro în 2007, iar numărul de salariați de la 16 la 34, ajungând ca în 2014, GEFCO România să numere 106 angajaţi.

Compania este un jucător foarte important pe piața de logistică, după cifra de afaceri, dar şi unul dintre cei mai importanţi furnizori pentru industria auto locală, oferind o expertiză 360 ° în managementul lanțului de aprovizionare pentru cei peste 300 de clienţi. „Subsidiara din România continuă să crească în fiecare an, într-un mediu în continuă schimbare și plin de provocări.

GEFCO România este al doilea cel mai mare operator logistic de pe piață și dezvoltă în mod constant soluţii inovative şi competitive, bazându-se pe o expertiză solidă şi îndelungată în domeniul logisticii auto şi o cunoaştere profundă a sectoarelor industriale strategice, cum ar fi electrocasnicele şi electronicele.

Soluţiile noastre multimodale includ utilizarea celor 8 platforme existente la nivel naţional, precum şi accesul direct la Marea Neagră prin portul Constanţa, ce conferă clienţilor şi partenerilor noştri variante strategice pentru dezvoltarea comerţului maritim“, a declarat Jérôme Chevrolet.

Cifre bune anul are

În 2014, activitatea de Logistică pentru Vehicule Finite (FVL), competența de bază a GEFCO a raportat o creștere importantă, compania din România transportând 155.000 de vehicule finite. Linia de business FVL se adresează producătorilor auto, precum și importatorilor și distribuitorilor, oferind o gamă largă de soluții, de la scheme de transport simple la soluții multimodale de optimizare.

Creșterea afacerii în 2014 este, de asemenea, un rezultat al proiectelor logistice integrate dezvoltate pentru clienţii internaţionali. Pentru GEFCO România, 2014 a însemnat și o oportunitate de a-și consolida poziția între liderii pieței și statutul de partener de încredere. Jérôme Chevrolet, recent numit în funcția de director general al filialei din România, îşi propune să menţină ritmul de creștere în 2015, promovând România ca un hub regional.

GEFCO România este poziţionată între estul şi vestul Europei, în imediata vecinătate a Balcanilor şi Orientului Mijlociu şi beneficiază de reţeaua internaţională a GEFCO. Pentru perioada următoare, Grupul are în plan extinderea în regiune, prin deschiderea unor noi filiale în Grecia şi Serbia, dar și o creștere de 15% pentru market clients, dezvoltarea afacerii în și cu zona 1520 (Rusia, Ucraina, Statele Baltice, Kazahstan) și concentrarea pe serviciile de Overseas (transport maritim și aerian) și logistică, precum și ambalaje reutilizabile.

Jérôme Chevrolet, Area Manager Balcani și Director general al GEFCO România și Bulgaria

Pierre-Jean Lorrain, Director pentru regiunea Europa Centrală, Balcani și Orientul Mijlociu:

„GEFCO România generează 7% din cifra de afaceri regională. Dinamismul, alături de avantajele sale strategice, cum ar fi localizarea, au ajutat filiala să obțină aceste rezultate pozitive. Există un potențial semnificativ de creștere în regiune. GEFCO România este o zonă care s-a dezvoltat puternic și rapid, cifra de afaceri fiind impresionantă. În continuare, avem așteptări mari, de creștere anuală cu 12-15% pentru următoarea perioadă. Chiar dacă punctul nostru forte este industria automotive, așteptăm în continuare creșteri atât aici, cât și pe alte segmente. În România, se poate observa dorința oamenilor de dezvoltare, dar ne lovim și de unele probleme, precum infrastructura, care este cel mai mare hop în dezvoltarea României la nivelul Cehiei sau al Slovaciei. Pentru GEFCO România, avem în plan extinderea capacității de transport pentru automotive, atât cu vehicule grele, cât și prin asigurarea unui transport feroviar către Constanța și către țările din Vest, aceasta fiind o alternativă foarte bună pentru noi.”

Alexandru STOIAN

alexandru.stoian@ziuacargo.ro

 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.