In vizita la fabrica de ciocolata

Cine nu a visat atunci cand era copil sa se plimbe liber printr-o fabrica de ciocolata? Sa vada muntii de cacao, sa urmareasca miile de tablete care aluneca in graba pe banda si sa se imbie cu mirosul ademenitor al ciocolatei… Primola a facut acest vis posibil demarand prima campanie de acest gen din Romania!

Copiii membrilor Asociatiei Romane de Logistica (ARILOG) au putut vedea cu ochii lor cum se fabrica ciocolata, dupa ce in luna martie au vizitat fabrica de ciocolata Primola din Bucuresti. Vizita a marcat reluarea in 2011 a programului ARILOG pentru copii, demarat in 2010 sub deviza „Cum se fabrica in Romania?“. Vizita la fabrica de ciocolata a reprezentat un moment foarte asteptat de copii, dar si de catre cei mari, reprezentand pentru foarte multi dintre ei un vis transformat in realitate. De altfel, incepand cu data de 15 noiembrie (cand Primola a lansat campania de vizitare a fabricii), mii de iubitori de ciocolata de toate varstele au calcat pragul Fabricii de Ciocolata. „Cele peste 8.000 de solicitari ne-au confirmat convingerea pe care am avut-o inca de la inceputul acestui proiect: fiecare dintre noi, adulti sau copii, suntem fascinati de ciocolata si de felul in care este preparata. Ma bucur ca datorita acestui program am reusit sa impartasim tainele ciocolatei Primola celor care ne-au trecut pragul“, a afirmat Cristian Stancu, Director Marketing Supreme Chocolat.

Adevarati maestri cofetari

Dupa ce au aflat micile secrete care transforma Primola intr-o ciocolata fina si gustoasa, vizitatorii au avut ocazia de a deveni adevarati maestri cofetari. Rafturi intregi de ingrediente delicioase si fantani de ciocolata le-au stat la dispozitie! Imaginatia a facut diferenta intre sutele de retete nascute in „laboratorul“ Primola, unde cei prezenti au experimentat in voie, creand ciocolate unice, cu arome felurite. Cei care isi doresc o experienta inedita, ce le va dezvalui secretul noii retete Primola, sunt asteptati pana pe 29 aprilie la Fabrica de Ciocolata – www.fabricadeciocolata.ro. „Bucuria pe care am vazut-o pe chipul copiilor, inocenta care a aparut in ochii adultilor cand descopereau secretele Fabricii de Ciocolata, toate acestea ne-au aratat ca aceasta campanie a insemnat mai mult decat «porti deschise». Am implinit vise si am adus un strop de magie in viata fiecarui vizitator. Din toate aceste motive ne dorim sa extindem acest program, pentru ca iubitorii de ciocolata sa poata petrece cat mai mult timp in lumea Primola“, a mai adaugat Cristian Stancu. Primola, principala marca din portofoliul Supreme, a fost lansata pe piata tabletelor de ciocolata din Romania in anul 2001. De atunci si pana in prezent marca s-a dezvoltat in diverse categorii de ciocolata, adresand un consu mator diversificat, cu produse pe gustul consumatorilor nationali si internationali. La ora actuala, marca Primola ofera consuma torilor produse din categoriile: tablete, praline, batoane si, mai nou, napolitane invelite in ciocolata.

Despre Supreme Group

Supreme Group reuneste un grup de companii ce activeaza in principal in categoria dulciurilor, avand facilitati de productie pentru produse pe baza de cacao/ciocolata, biscuiti dulci, precum si firma proprie de distributie pentru clientii din reteaua comerciala. Din 2001, cand grupul a intrat pe piata dulciurilor printr-un program sustinut de investitii in facilitatile de productie, in dezvoltarea si promovarea marcilor, Supreme a devenit unul din producatorii principali din Romania, avand un portofoliu format din 4 marci principale: Anidor, Primola, Novatini pentru ciocolata si produse pe baza de cacao si marca de biscuiti Ulpio. Incepand cu anul 2008, Supreme a demarat activitatea de export pe diverse piete, programul de investitii sustinand marca principala a grupului – Primola. Exportul a crescut de peste 5 ori, iar produsele grupului se gasesc intr-un numar de 12 tari, 10 din Europa si 2 din Asia.

Cristina TOBESCU

cristina.tobescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.