Iveco Daily Bavaria Intercity: Premieră la Sighișoara

BavariaBus (2)BavariaBus a lansat, în februarie, la Sighişoara, cu ocazia Adunării Generale FORT, midibusul Iveco Daily 60C17 Bavaria Intercity.

Noul model Iveco Daily destinat transportului de persoane, care a fost testat cu ocazia lansării, beneficiază de o carosare specială.

Categorii și clasificări

Iveco Daily 60C17 Bavaria Intercity are o capacitate de 22 de locuri destinate pasagerilor, la care se adaugă încă două pentru șofer și ghid. Încadrarea din punct de vedere al categoriei este M3, clasificabil categoria a doua, iar reprezentanții BavariaBus îl recomandă ca fiind cel mai ieftin autobuz de pe piața românească la un nivel maxim de dotări.

El poate fi livrat și în configurație 22+1 și atunci poate fi încadrat la M2 cu categoria 1, singurul de pe piața autohtonă.

În ambele variante de omologare, Iveco Daily 60C17 Bavaria Intercity garantează transportatorilor obținerea unui punctaj maxim la o eventuala licitație, beneficiind de dotări maxime, precum retarder Telma, suspensie pneumatică pentru axa spate, AC cu tubulaturi și lumini individuale, preîncălzitor Webasto în staționare și cală bagaje conform nivelului de clasificare.

BavariaBus 2 (1) BavariaBus 5

Aceste caracteristici sunt oferite la un preț minim pentru clasa aleasă, microbuz de 23 locuri la categoria 1 sau autobuz de 24 locuri la categoria a doua, ne asigură BavariaBus.

Structura de bază în detaliu

Van-ul care stă la baza acestui model este Iveco Bus Daily 60C17, fabricat în Italia, la uzina Iveco din Suzzara, a obținut, în 2014, titlul International Van of the Year cu ocazia ediţiei trecute a târgului IAA Hanovra.

Modelul lansat acum în premieră pentru România are o motorizare de 2.998 cmc și dezvoltă 176 CP, ce respectă normele de poluare Euro 6.

BavariaBus 4

Lanțul cinematic este continuat cu transmisia manuală cu 6 trepte și conferă un cuplu impresionant, serpentinele regăsite pe drumul dintre Sinaia și Sighișoara putând fi abordate cu ușurință în treapta de viteză 4 sau 5.

Se poate opta și pentru noua cutie automatică, cu 8 rapoarte, Hi Mathic.

BavariaBus 8

Cu această cutie, în regim intercity și de autostradă, poate fi redus consumul de carburant cu până la 1 – 1,5 l/100 km, iar în regim urban cu 0,5 – 1 l/100 km. Din fabrică, van-ul poate fi configurat cu ușă electrică BCE (așa cum s-a livrat și prima unitate în România), cu lungimea de 7.550 mm (varianta L care permite 24 de locuri, fiind un van prelungit din fabrică) și conturul geamurilor decupat.

Astfel, carosierul nu operează nicio schimbare la structura de bază a vehiculului, eliminându-se orice probleme de coroziune în timp.

Avantaj la licitații

Aşa cum aminteam mai sus, pentru obținerea punctajului maxim la o eventuală licitație, van-ul a fost prevăzut din fabrică și cu retarder Telma și suspensie pneumatică Wabco pe axa spate, clientul primului midibus Iveco Daily 60C17 livrat în România, Comanto 94, optând suplimentar pentru AC în bord, pilot automat, faruri ceață cu funcția RC, preîncălzitor pe apă Webasto de 5 kW, scaun pneumatic al șoferului echipat cu cotieră, rezervor de 100 l și alternator de 210 A.

BavariaBus 7 BavariaBus 3

Același client, Comanto 94, a configurat pentru luna mai a acestui an, 4 unități pe CNG, în varianta 19+1+1 locuri, categoria 1. Acesta va fi momentul lansării primelor microbuze pe CNG din România, cu un consum de 22 lei/100 km, conform reprezentanților BavariaBus.

Anul acesta, cu ajutorul Iveco Bus și a parteneriatului strategic cu Comanto CNG, unic distribuitor autorizat de centrale CNG International Business CNG Technology (producător ceho-german, lider european, cu proiecte finalizate sau în curs de derulare în toate capitalele europene), BavariaBus va lansa în premieră, microbuzele de categoria 1, Iveco Daily Bavaria Green Line, în cadrul ediției a doua a BavariaBus and Friends, eveniment ce se va desfășura la Hotel Alpin din Poiana Brașov, în perioada 27 – 29 mai.

BavariaBus 6

Soluția BavariaBus

Carosarea sau amenajarea interioară propusă de către BavariaBus pentru obținerea unui punctaj maxim este un van Ferqui Spania, model Dino de 22+1+1 locuri cu următoarele dotări:

  • 22 de scaune rabatabile montate pe șine de aluminiu Sege Smart Line, cu material plușat (paletă vastă de culori în catalogul 2016) cu cotieră și plase de ziar;
  • 1 scaun ghid cu cotieră;
  • AC compartiment pasageri de 15,5 KW, monobloc, cu comandă centrală digitală, ce arată atât temperatura interioară cât și exterioară;
  • Tubulatura AC din aluminiu și fibră de sticlă cu lămpi individuale de citit și duze AC și suport bagaje de mână încorporat;
  • Preîncălzitor în staționare Webasto, pe aer, de 2 kW (opțional se poate monta și varianta de 4 kW);
  • Calorifere laterale, montate stânga – dreapta, cu pompă de recirculare;
  • Radio – CD – Microfon, opțional DVD + monitor 17”/19”;
  • Cala bagaje de 1,32 mp, conform nivelului de clasificare;
  • Geamuri duble fumurii.

BavariaBus 1 (1)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.