Oktoberfest între semiremorci

Schmitz Romania a creat o tradiție anuală – organizarea unui eveniment „porți deschise” în prima săptămână a lunii octombrie, la sediul din București.

Au participat peste 160 de persoane, specialiști, transportatori și furnizori pentru această industrie. A fost o ocazia perfectă de a inspecta gama de produse Schmitz Cargobull.

Printre vehiculele expuse, am putut remarca un produs dedicat segmentului de curierat. „Este vorba despre un camion și remorcă izoterme – construite special pentru curierat – dotate cu lifturi, benzi de protecție din oțel, șine pentru ancorare… Am studiat remorcile vechi ale firmelor de curierat și am intervenit acolo unde am observat că apăreau probleme”, a explicat George Badea, Business Developer Schmitz Romania.

În condițiile în care construcțiile merg tot mai bine, era firesc ca întreaga gamă de basculante să fie prezentă – oțel și aluminiu, cu diferite configurații, pentru a răspunde cât mai precis modului de exploatare.

„Deși avem modele aproape identice, de 7,2 m lungime și 8,2 m lungime, cu același volum de încărcare, diferențele în exploatare sunt importante. În timp, uzura cea mai mare apare la nivel de podea. Astfel, o benă mai scurtă asigură uzuri mai mici pentru operatorii care realizează multe descărcări. Pe de altă parte, pentru un transportator care încarcă, de exemplu, pietre foarte mari, este recomandabil să aleagă o lungime mai mare a semiremorcii, scăzând, totodată, înălțimea pereților laterali și, implicit, șocul resimțit în timpul încărcărilor. Modelele se completează”, a comentat George Badea.

Nu a lipsit nici cerealiera, un produs adus de Schmitz Cargobull la maturitate, capabil să răspundă foarte bine nevoilor specifice României.

Toate basculantele Schmitz Cargobull sunt dotate, standard, cu suspensie electronică și cu sistemul Automatic Air Dumping.

Pe zona de prelate, am admirat semiremorca utilizată de către Mercedes-Benz pentru demo-training. De altfel, există o bună colaborare, inclusiv pe zona telematică, între cele două companii. Practic, informații specifice semiremorcii (TrailerConnect) pot fi vizualizate direct în FleetBoard.

O soluție interesantă și ecologică a fost prezentă sub forma unui camion Iveco Daily CNG, cu suprastructură frigorifică Schmitz și agregat Zanotti.

Și, bineînțeles, nu putea lipsi semiremorca frigorifică cu agregat Schmitz Cargobull. Tot în acest segment, a fost expus un camion Renault Trucks, cu suprastructură frigorifică, destinată transportului la cârlige, și un agregat Thermo King.

Radu BORCESCU

radu.borcescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.