Rebranding la FM Logistic

La sfarsitul anului 2011, FM Logistic a adoptat o noua strategie de comunicare pentru a raspunde evolutiei pietei, noilor solicitări ale clientilor si dezvoltarii companiei.

Noua strategie de comunicare a fost implementata incepand din noiembrie 2011 in toate tarile in care compania FM Logistic este prezenta, o data cu lansarea noului website FM Logistic, pentru crearea unei armonii intre identitatea vizuala si noua orientare a brandului FM Logistic, transmiterea mesajului unei companii moderne, inovatoare si creatoare de solutii personalizate. Elementele cheie ale acestei strategii sunt brandul FM – considerat o umbrela pentru celelalte branduri ale companiei, culoarea – albastru, specifica FM Logistic, si mesajul – o companie puternica, dinamica, inovatoare, moderna si cu o prezenta internationala.

FM in Romania

FM Romania este unul dintre cei mai importanti actori logistici din sectorul FMCG – bunuri alimentare si non-alimentare, retail, IT, marfuri generale si auto si ofera solutii logistice eficiente si de calitate pentru optimizarea operatiunilor din cadrul lantului logistic, de la depozitare si distributie pana la co-packing/co-manufacturing si vamuire/Supply Chain Management. FM Logistic este pe piata romaneasca de logistica din anul 2003, oferind servicii logistice (depozitare/manipulare, transport intern si international, co-packing) unor companii renumite precum Cora, L’Oreal, Yves Rocher (in Bucuresti) si Nestle, P&G (in Timis). De la o cifra de afaceri de 4,5 milioane de euro dupa primul an de activitate, compania si-a marit valoarea afacerii la peste 20 milioane de euro, are 700 de angajati si aproximativ 80.000 mp suprafata de stocare. Ca pondere in cifra de afaceri, depozitarea si activitatea de manipulare reprezinta 57% din veniturile obtinute, activitatea de transport intern 40%, iar cea de co-packing 3%. Serviciile de transport intern sunt oferite principalilor clienti FM Logistic in Romania, precum si companiilor PROFI Rom Foods, Sarantis, Boromir, Coca-Cola, SCA Packaging, Pepsico, Dufa Deutek, Albalact, Bunge, Rompak, Carrefour etc. In ceea ce priveste serviciile de transport international, acestea sunt oferite unor companii precum Danone, Unilever, Kraft Foods, P&G etc.

Prezent si viitor

Pentru anul 2011, cifra de afaceri a fost in crestere cu 10%, de la 20 milioane de euro la 22 milioane de euro, a declarat Catalin Olteanu Heel, directorul general FM Logistic Romania, targetul fiind de a ajunge la un business anual de 28 de milioane de euro in urmatorii trei ani. „Aceasta crestere ar putea sa fie corectata de cursul valutar. Elementul care a facut posibila cresterea a fost atragerea unui nou client, compania farmaceutica Roche“, a spus Catalin Olteanu Heel. Potrivit acestuia, FM Logistic va investi in continuare intre 300.000 euro si un milion de euro, orientate spre nevoile clientului. „Clientii din domeniul pharma, de exemplu, au nevoie de spatii de depozitare cu temperatura controlata, ceea ce pe alte segmente nu este cazul“, a aratat directorul general FM Logistic Romania. La scurt timp dupa inaugurarea primei sale platforme in Romania, FM Logistic Romania a inaugurat in 2011 cea de-a doua sa platforma logistica in Petresti – judetul Dambovita. Aceasta platforma Clasa A, cu o excelenta localizare geografica (langa autostrada A1 Bucuresti – Pitesti), are in prezent 18.000 mp si va fi extinsa la capacitatea maxima de 120.000 mp conform planului de dezvoltare FM Logistic.

Alexandru STOIAN

alexandru.stoian@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.