RENAULT MASTER EURO 6: Maestrul polivalenței

După cum aminteam și în numărul anterior, modelul Renault Master de la Renault Trucks a fost lansat, recent, și cu motorizări Euro 6, fiind disponibil în versiuni de la 2,8 la 4,5 t și cu propulsoare cu puteri cuprinse între 110 și 170 CP.

Astfel, oferta Master își menține diversitatea, satisfăcând perfect cerințele clienților din domenii precum aplicațiile municipale, intervențiile de urgență, construcțiile, transportul de pasageri, livrarea de colete, precum și transportul sub temperatură controlată, prin intermediul unor pachete specifice.

Pentru a fi în conformitate cu regulamentele în vigoare, vehiculul încorporează tehnologia de depoluare SCR (Reducție Catalitică Selectivă). Această tehnologie a fost utilizată și perfecționată de către Renault Trucks pe gamele sale destinate transportului de lungă distanță, încă din 2009. Sistemul SCR, combinat cu injecția de AdBlue® la nivelul gazelor de evacuare, generează o reducere majoră a emisiilor poluante.

Rezervorul de AdBlue® cu o capacitate de 22 l de pe Renault Master asigură o gamă de operare de până la 12.000 km și este poziționat pe partea opusă față de rezervorul de motorină, pentru a evita eventualele confuzii la alimentare.

O multitudine de aplicații

Această nouă ofertă Master, care include versiuni cu mase cuprinse între 2,8 și 4,5 t și motorizări cu puteri maxime de la 110 la 170 CP, se califică pentru dubla omologare Euro 6 pe categoriile Light Duty și Heavy Duty (ușoară și grea). Acest lucru permite încorporarea unor carosări de categorie grea, cum ar fi cu platforme sau nacele de lucru la înălțime. Renault Trucks poate livra, de asemenea, versiuni carosate în fabrică de platformă, van sau benă basculabilă.

Pentru a răspunde în totalitate necesităților clienților, Renault Trucks n-a precupețit niciun efort pentru a personaliza nivelul finisajelor pentru Renault Master Euro 6, prin intermediul unei oferte de cinci pachete

„Specializate” (construcții, livrări, temperatură controlată, carosier și transport copii), combinând echipamentul necesar fiecărui tip de activitate și facilitând operațiunile de montare a suprastructurii. De exemplu, pachetul Construcții include opțiuni precum elementele de protecție sub șasiu sau sistemul de ajustare a vitezei motorului pentru echipamentul acționat prin intermediul PTO, în timp ce pachetul Livrări încorporează opțiuni precum ușile cu deschidere de 270°, de natură să faciliteze operațiunile de încărcare și descărcare.

Confort superior

Renault Trucks oferă, de asemenea, versiuni de pachete dedicate utilizatorilor, care le permit să își realizeze misiunile mai ușor, cum ar fi pachetul „Vision”, care încorporează opțiuni de natură să sporească vizibilitatea. Nu în ultimul rând, este disponibil un pachet „High comfort”, pentru îmbunătățirea vieții la bord și pentru reducerea stresului la care este supus conducătorul auto.

Tot pentru un grad mai înalt de confort al șoferului, noul Renault Master poate fi echipat cu sistemul Media Nav 2.0, care încorporează un ecran de navigație digital de 7” și un sistem audio cu radio digital, mufă pentru jack, conexiune USB Bluetooth® și un kit telefonic hands-free. Sistemul de hărți poate fi actualizat prin conectarea la un anumit website. Pentru un plus de siguranță, vehiculul oferă, de asemenea, opțiunea de a schimba automat faza lungă cu faza scurtă a farurilor, atunci când se detectează un vehicul la mai puțin de 600 m distanță, pecum și o cameră și un radar pentru mersul înapoi, pentru ca șoferul să se poată asigura că manevrele se realizează în condiții optime de siguranță.

Economie și eficiență

Pentru a reduce și mai mult consumul de combustibil și emisiile de CO2, precum și pentru a îmbunătăți performanțele generale ale vehiculului, Renault Master vine echipat cu un sistem Eco-Mode, care, prin intermediul reducerii cuplului motor, contribuie la economia de combustibil. Acesta operează în conjuncție cu un sistem Stop&Start, care oprește automat motorul când vehiculul așteaptă la semafor. Master este, de asemenea, echipat cu tehnologie bi-turbo, de joasă și de înaltă presiune, cele două turbine operând cu schimbul sau simultan, pentru a livra un cuplu mai înalt la turații mai mici ale motorului (380 Nm la între 1.500 și 3.000 rpm). În plus, Renault oferă și un sistem Driver Assist, care informează șoferii asupra celui mai potrivit moment pentru schimbarea treptei de viteză.

În fine, deoarece Renault Trucks consideră serviciile ca parte integrantă a vehiculelor sale, Renault Master asigură servicii optime, care corespund aplicațiilor de zi cu zi. De exemplu, centrele Fast & Pro oferă clienților o zonă dedicată în întregime vehiculelor comerciale ușoare, pentru minimizarea timpului de imobilizare a vehiculelor în timpul reparațiilor și pentru un control atent al costurilor. O dată mai mult, acest lucru permite utilizatorilor modelului Master să beneficieze de tot ceea ce are de oferit experiența Renault Trucks în ceea ce privește tehnologiile SCR și AdBlue®, deja testate și probate pe gama de vehicule destinate transportului de lungă distanță. Calitatea serviciilor Renault Trucks acoperă, de asemenea, contracte de service Start & Drive, cu 4 niveluri diferite de acoperire, precum și finanțare și asigurări optimizate.

Renault Master aparține gamei Renault Trucks Distribution, cea mai extinsă de pe piață, care include și modelele Renault Maxity, Renault Trucks D Cab 2 m, Renault Trucks D, precum și Renault Trucks D Wide și D Access.

Raluca MIHĂILESCU

raluca.mihailescu@ziuacargo.ro

Copyright foto: Renault Trucks SAS

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.