Schmitz Cargobull: Toate costurile cunoscute

Carosierul german pune accent tot mai mult pe servicii și pe calibrarea acestora în funcție de nevoile actuale ale pieței.

Astfel, Schmitz Cargobull oferă serviciul de depanare, care asigură aducerea vehiculului într-un service, în cazul unei defecțiuni apărute în timpul cursei.

Contractul aferent acestui serviciu are trei componente – manoperă, piese și anvelope și în funcție de nivelul de contract ales, costurile privind depanarea sunt incluse parțial sau total.

La ora actuală este în lucru un upgrade pentru acest serviciu, care va beneficia de noile oportunități oferite de soluțiile telematice.

Astfel, viitorul serviciu de depanare va fi activat on-line, va funcționa pe baza soluției telematice și va duce la automatizarea rezolvării situațiilor în care vehiculul se defectează.

Contracte de service

La ora actuală, Schmitz Cargobull oferă posibilitatea încheierii unui contract de full service, funcțional la nivelul întregii Europe – acoperă toate componentele semiremorcii, mai puțin agregatul frigorific.

Există și posibilitatea încheierii unui contract de full service pentru agregatul frigorific, dacă acesta este produs de Schmitz Cargobull.

Contractul de full service include și depanarea.

Pentru a fi cât mai aproape de clienți, pe viitor Schmitz Cargobull are în vedere trei variante de contracte de service pentru diferitele tipuri de transport – local, internațional clasic (se întorc frecvent în România) și comunitar.

Contractul de full service permite o bugetare clară a costurilor și alături de finanțare și telematică completează serviciile Schmitz Cargobull pentru a oferi o bună predictibilitate asupra costurilor.

Presiune în anvelope menținută automat

O noutate tehnică cu impact important asupra siguranței transporturilor și reducerii costurilor o reprezintă sistemul automat de menținere a presiunii în anvelope. Umflarea anvelopelor se realizează în mers, iar sistemul este încorporat în axe și funcționează în ambele sensuri – crește sau scade presiunea în anvelopă, pentru a o menține la un nivel optim.

Sistemul este disponibil la comandă putând fi montat doar pe semiremorcile noi.

Starea sistemului de represurizare a anvelopelor poate fi inspectată cu ușurință de către șofer, cu ajutorul unui LED:

  • lumina stinsă – sistemul funcționează perfect.
  • lumina intermitentă – sistemul compensează presiunea în anvelope.
  • lumina intermitentă mai mult de 10 minute – este necesară vizitarea unui service, însă rularea poate continua.
  • lumina aprinsă continuu – vehiculul trebuie oprit imediat.

Radu BORCESCU

radu.borcescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.