VDL – un nou jucător activ

Accesând piața românească într-o nouă formulă în primăvara acestui an, VDL Bus & Coach țintește în prima fază creșterea numărului de clienți, în special pe segmentul autocarelor.

După cum am anunțat într-un număr anterior al revistei, începând cu acest an, EVW Holding este noul partener VDL Bus & Coach în România. Astfel, compania este responsabilă de vânzări pentru autobuze și autocare VDL, noi și rulate și toate celelalte activităţi post-vânzare VDL pe piaţa românească.

La începutul lunii noiembrie, parteneriatul a fost reafirmat cu ocazia unui eveniment „porți deschise”, organizat la sediul EVW Holding, din București.

Participanții a putut admira și chiar testa cele mai noi produse VDL: un autocar Futura FMD – 129 şi un model Futura FHD – 129. În plus, au fost expuse și două autocare second hand: VDL Bove Futura şi VDL Berkhof Axial.

„Am început activitatea în martie și ne bucurăm că avem această colaborare cu EVW Holding, ambele afaceri fiind unele de familie. Avem deja vești importante, pentru că, în luna decembrie, vom livra primele două autocare VDL noi pentru clienți din România. Sunt autocare turistice ce vor fi utilizate pentru transportul turistic internațional”, a declarat Siebren de Boer, Area Sales Eastern Europe VDL Bus & Coach.

Pentru început, constructorul olandez se va concentra pe segmentul autocarelor.

„Colaborarea cu EVW este una foarte bună. Suntem, în continuare, în perioada de cunoaștere a pieței, vizităm numeroase companii de transport și încercăm să acoperim cât mai bine întreaga țară.

Pentru moment, ne-am concentrat doar pe segmentul autocarelor. Segmentul transportului urban este bine acoperit de către VDL, însă, deocamdată, nu ne-am implicat, în România, pe această zonă. De altfel, concentrarea pe segmentul autocarelor și-a arătat deja roadele, prin livrarea ce va avea loc în decembrie”, a completat Siebren de Boer.

TCO în centrul atenției

VDL crede într-o abordare metodică a pieței, care să se concentreze pe explicarea avantajelor produselor sale și găsirea soluțiilor corecte, bine adaptate nevoilor de transport ale fiecărei companii în parte.

De altfel, targetul stabilit pentru 2017 este grăitor în acest sens. „Am preferat, pentru anul viitor, să nu mergem pe ideea stabilirii unui target privind numărul de unități vândute, ci mai degrabă a numărului de clienți. În ultimele luni, am avut ocazia să vizitez un număr important de companii românești de transport și am constat că viziunea acestora este din ce în ce mai modernă. Sunt tot mai interesați în reducerea costurilor operaționale și nu mai sunt dispuși să meargă pe principiul alegerii prețului cel mai mic. Iar acest lucru ne avantajează, în condițiile în care nu avem produse care să se încadreze pe segmentul cu cel mai scăzut preț”, a arătat Siebren de Boer.

Siebren de Boer, Area Sales Eastern Europe VDL Bus & Coach: „Credem că, pe piața din România, sunt, încă, prea puțini jucători cu adevărat activi pe segmentul de autobuze și autocare. În plus, dezvoltarea conceptului de TCO, tot mai des întâlnit pe piață, vine în avantajul nostru.”

TCO (Total Cost of Ownership) este un indicator tot mai mult luat în considerare de către operatorii români de transport, iar acest lucru determină o analiză complexă a autovehiculelor achiziționate, în care prețul rămâne un criteriu important, însă nu determinant.

„Autovehiculele VDL se remarcă prin costurile scăzute de operare, răspunzând perfect nevoilor companiilor românești. Autocarele noastre sunt apreciate pentru consumul redus de carburant și fiabilitatea ridicată și devin avantajoase, dacă poți realiza un calcul pe termen mai lung, de exemplu de cinci ani, analizând preț, calitate, costuri de operare și întreținere…”, a spus Siebren de Boer.

La eveniment au participat şi reprezentanţii Departamentelor Service și Piese de schimb & Accesorii, cu cele mai noi sisteme de diagnoză şi de identificare piese pentru autocarele VDL, şi reprezentanţii Departamentului Anvelope, care au expus pneuri noi şi reşapate Bandag, produse în fabrica din Gilău, județul Cluj.

„Evenimentul este o nouă ocazie de a face cunoscută colaborarea dintre VDL și EVW, faptul că vânzarea de autocare noi și rulate este însoțită de serviciile conexe necesare, precum service și piese de schimb. Pe partea de service, pregătirea mecanicilor reprezintă un proces care nu se oprește niciodată, având în vedere apariția de noi modele. Oricum, rețeaua de service EWV este pregătită pentru autocarele noastre și, în plus, motoarele care echipează autocarele VDL sunt DAF. Astfel, rețeaua EVW este gata să realizeze orice fel de intervenție în perioada de garanție sau post garanție”, a concluzionat reprezentantul VDL Bus & Coach.

Radu BORCESCU

radu.borcescu@ziuacargo.ro

 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.