WebEye Connect: Telematică pentru economie

Funcționarea eficientă a lanțului de aprovizionare se bazează pe comunicare. Fluxul lin al informațiilor permite evidența zilnică a stocului, planificarea optimă a distribuției, practic, a întregii logistici și a activității de transport marfă. Cu toate acestea, comunicarea în timp real generează costuri suplimentare, mai ales prin taxele plătite furnizorului de telecomunicații.

WebEye dezvoltă soluții destinate transportatorilor rutieri, care generează reducerea costurilor operaționale, iar una dintre cele mai noi astfel de soluții este WebEye Connect.

O dată cu răspândirea masivă a modulelor de telematică, la ora actuală, comunicarea a devenit mai ușoară. În prezent, din 10 vehicule, doar unul nu dispune de un sistem de telematică. Astfel, nu numai organizarea activității de transport a devenit mai eficientă, dar posibilitățile de comunicare s-au diversificat.

Comunicare și siguranță

Printre serviciile furnizate de WebEye, se regăsește, de mai mult timp, funcția Messenger, care permite comunicarea între dispecer și șofer, cu mesaje text libere, existând şi posibilitatea de a utiliza câmpuri predefinite, precum status comandă de transport, diferite costuri pe parcursul execuţiei, alimentări cu combustibil, ataşare sau detaşare semiremorcă (container). Șoferii au posibilitatea să trimită spre centrală informații despre activitatea lor recentă, ceea ce scurtează timpul alocat pentru activitățile administrative. Această soluție oferea o economie semnificativă față de serviciile de telefonie tradiționale.

Versiunea extinsă, Messenger Plus, permite comunicarea șoferi – dispeceri, precum și între șoferi, dar și comunicarea șoferilor cu familiile lor. O aplicație extrem de utilă, mai ales pentru șoferii care călătoresc în străinătate și sunt plecați de acasă pentru perioade mai lungi. Se scutesc, astfel, costuri semnificative, care ar fi fost angrenate prin apelurile clasice pe mobil. În plus, aceasta oferă o comunicare instantanee, fără obstacole de telecomunicații, și se face în condiții de siguranță pentru șoferi.

Connect(are) cu unitatea centrală WebEye

WebEye face, acum, încă un pas pentru simplificarea dialogului dintre diferiții actori ai actului de transport, dezvoltând noul serviciu WebEye Connect. Aplicația este disponibilă pe dispozitive cu sistem de operare Android, permițând părților interesate de activitatea de transport să acceseze și prin telefonul mobil interfața WebEye Connect, nemaifiind nevoie de achiziția unui dispozitiv de comunicare.

Aplicația se conectează prin bluetooth la unitatea centrală WebEye a autovehiculului, ceea ce permite comunicarea cu costuri fixe, care sunt reduse. Cu ajutorul acesteia, este posibilă și comunicarea între șoferi și dispeceri, prin mesaje scurte, pe teme privind activitățile de transport.

Pentru a putea folosi aplicația, este nevoie, desigur, de un dispozitiv bluetooth, care se conectează la unitatea centrala WebEye. Aplicatia WebEye Connect se poate descărca gratuit de pe Google Play.

O dată cu extinderea acestui domeniu de comunicare, scopul companiei WebEye este să reducă în continuare costurile și să mărească confortul tuturor participanților în domeniul transporturilor și distribuției.

Raluca MIHĂILESCU

raluca.mihailescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.