Pirelli a inaugurat P Zero World la Los Angeles

ptna_p-zero-world-laPirelli a inaugurat astăzi P Zero World, primul său magazin de pneuri din lume axat pe produse și servicii prestige, în Los Angeles – capitala mondială a cinematografiei, design-ului auto, inovațiilor tehnice și punct focal al modei și artelor – printr-un eveniment de gală cu personalități și staruri.

Ingredientele stelare ale P Zero World: servicii exclusive, consultanță tehnică și asistență pentru clienți de cel mai înalt nivel, un mediu  elegant și confortabil inspirat de lumea motorsportului unde imagini symbol ale The Cal (Calendarul Pirelli) se împletesc cu cele mai frumoase supercaruri din luime, și o extreme de largă gamă de pneuri de înaltă și ultra înaltă performanță produse de Pirelli.

P Zero World, localizat aproape de Beverly Hills pe Santa Monica Boulevard, marchează o nouă etapă în strategia Pirelli Prestige, centrată pe segmentele cu creșterea cea mai rapidă al mașinilor sport, automobilelor de lux și a mărcilor premium, care s-au extins la un nivel mult mai mare decât restul pieței la nivel mondial – în special în SUA unde creșterea estimată este de 11 procente în segmentul prestige în 2016.

Această strategie i-a conferit lui Pirelli statutul de lider absolut la echiparea de origine pentru mașinile cele mai exclusiviste, cu o cotă de piață de aproximativ 50% grație filozofiei „perfect-fit”: anvelope croite pe măsură dezvoltate de tehnicienii mărcii italiene pentru fiecare model în mod specific în colaborare cu proprii cercetători ai mărcilor auto.

În linie cu propria abordare a pieței prestige, P Zero World redefinește radical conceptul de magazin de pneuri în Los Angeles, unde există cea mai mare concentrație de automobile de lux și sport din lume: este un spațiu pentru înlocuirea pneurilor și mult mai important, un punct de referință pentru iubitorii de mașini care pot experimenta o scufundare completă în lumea auto și a motorsportului.

Cu o suprafață de 8000mp locația beneficiază de un design operă de artă, incluzând trei posturi de service pentru schimbul de anvelope, un espresso bar și o zonă de așteptare de lux, consilier dedicate pentru cea mai bună soluție de înlocuire a pneurilor, și un display cu întreaga gamă de produse Pirelli. Oaspeții vor experimenta de asemenea o introducere în valorile mărcii, printr-un magazin ce prezintă istoria în motorsport a lui Pirelli, parteneriatele pentru Echiparea de Origine, Calendarul Pirelli și reclame vintage – într-un stil pur LA fashion.

Conceptul noului magazin va fi model pentru alte centre prestige Pirelli pentru anvelope din alte zone ale lumii, locațiile viitoare urmând a fi decise prin utilizarea celor mai sophisticate  instrumente de geo-marketing, așa cum a fost cazul și la Los Angeles.

PTNA_P Zero World LA_7.15_3

„Los Angeles este un cuib al inovațiilor, unde ideile care schimbă regulile jocului și conceptele din întreaga lume capătă formă,” precizează Primarul Los Angeles, Eric Garcetti. „Sunt mândru că Pirelli a ales să-și pună primul magazin fanion în orașul nostru și sunt încântat să celebrez azi deschiderea P Zero Wolrd.

„P Zero World va schimba jocul pentru industria de vânzare a pneurilor, precum numele de legendă P Zero, care este un produs exclusiv pentru mașinile de Formula 1 – vârful motorsportului. Locația este menită să ofere o experiență de shopping unică croită special pentru entuziaștii industriei auto de vârf” a spus Paul Hembery, Global Motorsport și Prestige Project Director. „Drept compliment, Los Angeles servește pentru lansarea acestui proiect, oferind combinația perfectă de business și elemente strategice – precum marea concentrație de vehicule prestige – cu o interesentă și activă cultură auto care produce consumatori pasionați și formatori de opinie; care reprezintă exact clientele care apreciază cel mai bine produsele și serviciile pe care noi le oferim. Din acest motiv, suntem foarte recunoscători pentru colaborarea cu Claus Ettensberger de la CEC Wheels, care va coordona activitatea de vânzări a P Zero World. Cunoștiințele sale despre piață și clientelă sunt indispensabile în noua noastră încercare.”

„P Zero World exprimă perfect profunda noastră considerație și subliniază înțelegerea nivelului de cultură auto și suntem încântați să servim clienții de aici într-o manieră dedicată oferind bogata gamă de aplicații Pirelli prestige și premium, pneurile noastre „marcate” pentru o gamă variată de modele. Acest design creat special pentru fiecare vehicul a fost obșinut printr-o strânsă colaborare cu cei mai importanți fabricanți de mașini. Această nouă locație este parte a unui plan agresiv de creștere pentru Pirelli în America de Nord și mai departe.” A spus Pierluigi Dinelli, CEO și Chairman al Pirelli Tore North America. „P Zero World vorbește de asemenea despre un aspect cheie al abordării de piață pentru Pirelli – cea mai puternică expresie a identității noastre de brand, care este strans legată atât de partea inovativă cât și experimentala. Această nouă inițiativă unește conceptul unui cerc complet cu vânzarea chiar din inima brandului.”

PTNA_P Zero World LA_7.15_5

Acest nou magazin semnalează și o altă premieră pentru marca de lux italiană, prin alegerea Los Angeles-ului ca locație inaugural pentru lansarea conceptului P Zero World, parte a noii strategii Pirelli „perfect fit”, bazată pe produse și servicii premium croite pe măsura excelenței.

Pentru 144 de ani, Pirelli a fost un pionier pe mai multe platform – motorsport, cel mai bun în clasă privind portofoliul de produse, echiparea de origine și unica și revoluționara abordare a comunicațiilor, artei și designului prin diferite valori ale brandului – publicitate, Calendarul Pirelli, design de modă sau Hangar Bicocca, pentru a numi doar câteva.

Identitatea de marcă Pirelli este definită de fuziunea inovațiilor high tech și expresia artistic, radicand brandul dincolo de industria de pneuri spre atingerea unei lumi aspiraționale, pe care P Zero Wolrd este menit să o transforme în realitate în magazin.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.