Premieră în retailul românesc: Mega Mall a inaugurat o rampă exterioară de acces rapid în parcare, unică în Europa

Mega Mall București, centrul comercial cu cea mai mare suprafață construită din România, a inaugurat o rampă exterioară de acces rapid în parcare, în urma unei investiții totale de 650.000 de euro. Caracteristicile tehnice, lungimea de 160 de metri și înălțimea comparabilă cu a unui bloc de 10 etaje fac acest proiect unic în Europa și reprezintă o inovație funcțională pentru industria locală de retail.

Rampa permite parcurgerea celor 7 niveluri de parcare ale centrului comercial în doar 30 de secunde.

Intrarea se face prin Bulevardul Pierre de Coubertain, noua rampă oferind acces mult mai rapid și ușor în parcarea Mega Mall, cu o capacitate totală de 3.000 de locuri, dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș. De asemenea, ca urmare a introducerii acestei facilități, vizitatorii centrului comercial pot ajunge direct la zona de food court și divertisment de la nivelul doi, una dintre atracțiile principale Mega Mall, datorită varietății serviciilor și dimensiunilor impresionante (suprafața echivalentă a 2 terenuri de fotbal).

Odată cu acest proiect, am reușit să mai așezăm o cărămidă la baza promisiunii pe care ne-am făcut-o atât nouă, cât și comunității bucureștene: aceea de a construi cel mai modern centru comercial, dar și de a le oferi celor care ne trec pragul o experiență completă de petrecere a timpului liber. Rampa este o soluție inovatoare în peisajul local de retail, ce le va oferi vizitatorilor acces ușor și rapid în mall și va ajuta la fluidizarea traficului în parcare.”, a declarat Alexandru Șuiu, Center Manager Mega Mall.

Mega Mall_rampa_2

Pe lângă premiera legată de lansarea rampei, Mega Mall a primit recent și distincția ”Building of the Year” în cadrul Europe Real Estate Quality Awards (CEEQA), cea mai importantă competiție internațională din sectorul imobiliar. Evenimentul de acordare a premiilor este organizat în parteneriat cu publicația britanică Financial Times și recompensează inovația în proiectele imobiliare din regiune.

Mega Mall este cel mai nou centru comercial inaugurat în București de grupul de investiții și dezvoltare NEPI. În urma unei investiții de 165 de milioane de euro, acesta acoperă în total 230.000 metri pătrați, fiind în prezent centrul comercial cu cea mai mare suprafață construită din România.

Mall-ul dispune de un spațiu închiriabil de 75.000 de metri pătrați, dispuși pe 4 niveluri, și găzduiește în prezent 220 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș.

Mega Mall_rampa_3

Mega Mall aduce și o serie de premiere în retailul romanesc, care le oferă bucureștenilor experiențe unice de divertisment: sala de fitness WorldClass, de 2.500 de metri pătrați, dotată cu o piscină semi-olimpică, cinematograful Cinema City cu 14 săli și tehnologia 4Dx, un nou concept de spații de distracții cu casino, deschis non-stop, un sports bar, unde pot fi urmărite transmisiuni sportive live, dar și un loc de joacă, adus de Gymboland, pentru copiii de toate vârstele.

Aici sunt prezente unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălţăminte, îngrijire şi accesorii din țară, printre care H&M, Zara, Koton, Mango, Marks&Spencer, Peek&Cloppenburg, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Sephora, Stradivarius, Orsay, adidas, Nike, Lee Cooper, Tom Tailor, Douglas, NEXT, Hilfiger Denim, Musette, Hervis, Bata, Stefanel, ECCO, Intersport, MAC, Benvenuti şi Aldo. Tot la Mega Mall au fost inaugurate primele magazine Reserved Man, Pupa, Sport Vision, Buzz, Marks&Spencer Food din România.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.