Vânzările retail ale Grupului MOL în România au crescut cu 16% în S1

mol_bucuresti_nicolae_caramfilVânzările retail ale Grupului MOL în România (incluzând carburanți, GPL și lubrifianți) au crescut cu 16% în volum în prima jumătate a acestui an, la 311 kt, ca urmare a mediului economic favorabil, se arată în raportul semestrial al Grupului MOL, transmis vineri pieței de capital.

Volumul vânzărilor de motorină a urcat cu 16% comparativ cu prima jumătate a anului 2015, la 223 kt, în timp ce vânzările de benzină au avansat cu 13%, la 78 kt.

“Putem vedea deja beneficiilie achizițiilor pe care le-am făcut în Cehia, Slovacia și România. În ulrima perioada am finalizat tranzacțiile de preluare a unor rețele pe piețele din Slovenia și, respectiv, Ungaria. Cu această din urmă preluare am depășit numărul de 2,000 de stații și servim peste 1 milion de clienți zilnic în Europa Centrală și de Est, ceea ce consolidează poziția de lider a Grupului MOL în regiune”, a declarat József Simola, Chief Financial Officer, MOL Group.

În  al doilea trimestru al acestui an comparativ cu perioada similară a anului anterior, vânzările au crescut cu 14% în cazul motorinei, la 119 kt, și cu 11% în cazul benzinei, la 42 kt.

Pe ansamblul Grupului MOL, vânzările retail au urcat cu 12% în volum în primele șase luni, la 1,941 kt, ritmul de creștere fiind similar celui înregistrat pentru perioada aprilie-iunie. Grupul MOL estimează că cererea de carburanți a avansat cu 5% în primul semestru, în medie, în cele 10 țări din Europa Centrală și de Est unde are operațiuni de retail pe piața carburanților.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.