Holleman Trophy 2014 – Direct la ţintă… cu Service Camioane

 

Service Camioane – membru al Grupului Holleman – şi-a lansat o nouă identitate în completarea noii sale strategii, aceea de a oferi clienţilor servicii de întreţinere şi reparaţii vehicule grele, indiferent de mărimea parcului acestora. Compania a ales să puncteze această strategie într-un mod inedit, prin organizarea primei ediţii a unui concurs de tir cu arcul – Holleman Trophy 2014.

 

Despre noua strategie a companiei Service Camioane a vorbit George Niţă, director general, punând accent pe efortul investiţional orientat către echipamente noi dedicate reparaţiilor autocamioanelor, programe de specializare în rândul personalului, creşterea şi eficientizarea stocului de piese de schimb şi, nu în ultimul rând, dezvoltarea unui departament comercial care să satisfacă pe deplin cerinţele clienţilor.

Cu această ocazie, Service Camioane a organizat prima ediţie a concursului de tir cu arcul – Holleman Trophy 2014, competiţie realizată cu sprijinul Clubului Aktiv, condus de Doru Danileţ. La această competiţie au participat toţi invitaţii, fiind îndrumaţi şi antrenaţi de instructori recunoscuţi ai acestui sport, membri ai Clubului Aktiv.

Câştigătorii au primit kit-uri de tras cu arcul, oferite de Club Aktiv, şi servicii de întreţinere în cadrul Service Camioane, iar toţi ceilalţi concurenţi au primit diplome de participare.

Un atelier multi marcă

Compania Service Camioane – parte a Grupului Holleman, înfiinţată în 2009 şi situată pe şoseaua de Centură nr. 29, Jilava, realizează reparaţii şi operaţiuni de întreţinere multi marcă, atât pentru autotractoare, autobuze, autocare, vanuri, cât şi pentru remorci şi semiremorci. Service-ul dispune în prezent de două hale de lucru, la care se adaugă una pentru ITP şi spălătoria automată pentru camioane şi autocare, care oferă în proporţie de 40% servicii pentru flota proprie şi în proporţie de 60% pentru terţi.

Service Camioane deţine ateliere de mecanică şi electrică, tahografe, staţie ITP, spălătorie manuală şi automată, dar şi un departament dedicat vânzărilor şi distribuţiei de piese de schimb pentru vehicule grele. De asemenea, beneficiază de un service mobil, care deserveşte o zonă de 200-250 km în jurul Bucureştiului. Iar pentru perioada următoare este prevăzută investiţia pentru încă un service mobil.

„Avem o bază de date complexă, unde ţinem evidenţa intervenţiilor executate în unitatea noastră, iar atunci când vine clientul, ştim tot ceea s-a întâmplat cu maşina respectivă. Am dezvoltat activitatea bazându-ne pe aportul unei noi echipe IT, cu experienţă în domeniul service-urilor, care a schimbat ERP-ul în firmă, totul fiind acum un sistem unitar“, ne-a declarat George Niţă.

Raluca MIHĂILESCU

raluca.mihailescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.