Vânzările Kia în 2013 pe piața europeană continuă să uimească

Kia Motors Europe a anunțat valorile vânzărilor de automobile pentru primele patru luni ale anului 2013, după publicarea cifrelor oficiale ale ACEA (Asociația Producătorilor Europeni de Automobile). Astfel, 110.337 de unități Kia au fost comercializate în Europa, valoare ce reprezintă o creștere de 4,1% comparativ cu perioada similară a anului 2012, se arată într-un comunicat al companiei, pe care în publicăm integral.

În aprilie Kia a comercializat 29.490 de unități, valoare cu 7,2% mai mare decât cea din perioada similară a anului 2012, și a mai temperat tendința de declin a vânzărilor de automobile noi din zona economică europeană și a statelor din EFTA (Asociația Europeană a Liberului Schimb), mai mici cu un procent de 7,1% comparativ cu anul trecut.

Cel mai bine vândut model Kia în 2013 în Europa a fost cee’d, cu 31.942 de unități comercializate până acum (exceptând zona EFTA). Și vânzările lui Sportage au atins valori foarte bune, în primele patru luni comercializându-se 31.772 de exemplare.

Pe continent, Kia Motors Europe continuă tendința de a performa, în ciuda direcției generale a pieței, de scădere. Vânzările companiei cresc în continuare pe unele piețe unde nivelul general este în scădere, cum ar fi Germania, Franța sau Italia, iar tendința se păstrează mai ales acolo unde piața este pe plus, în țări precum Norvegia, Belgia sau Marea Britanie. Acesta este principalul motiv pentru care cota parte de piață în Europa a producătorului coreean a ajuns la valoarea de 2,7%.

Kia-Ceed

Pe lângă succesul reportat de unele modele mai recente, cum sunt cee’d și pro_cee’d, creșterea generală înregistrată de marcă se datorează și imaginii foarte bune, dar şi succesului înregistrat de alte produse Kia apreciate, cum ar fi Sportage, Rio și Picanto. Alt avantaj important de care beneficiază toate modelele din gamă este garanția unică de 7 ani, sau 150.000 km.

Despre Kia (www.kia.ro)

Kia, o marcă a vehiculelor de calitate construite pentru cei cu spirit liber, a fost fondată în anul 1944, fiind cel mai vechi producător de vehicule motorizate din Coreea de Sud. Anual sunt produse peste 2,7 milioane de autovehicule în nouă unităţi de producţie construite în cinci ţări, ca mai apoi să fie comercializate în aproximativ 150 de ţări pe glob.

Compania are peste 47.000 de angajaţi şi o cifră de afaceri de aproximativ 42 de miliarde USD. Ca şi implicare în activităţi conexe, Kia este sponsorul principal al competiției Australian Open şi partener oficial al FIFA.

Sloganul companiei “The Power to Surprise” reprezintă angajamentul luat de producător de a urprinde lumea prin experiențele oferite de produsele sale, care depăşesc întotdeauna aşteptările.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.