CNADNR a deschis Pasajul de la Tunari

 

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a deschis, miercuri, circulatia pe pasajul de la Tunari, ce completeaza lucrarile la Centura de Nord a Bucurestiului, deschisa traficului la 1 decembrie, si care face legatura intre comuna Tunari si Soseaua Pipera-Tunari. Podul are 568 metri (lungime pasaj 108 metri, lungime rampe 2 x 230 metri), iar valoarea contractului este de 3,57 milioane euro, fara TVA.

Lucrarile de extindere si de completare a Centurii de Nord a Bucurestiului sunt impartite pe trei tronsoane, intre DN 2 si DN 1, acolo unde lucreaza compania romaneasca Romstrade, intre DN 1 si DN 1A, executantul fiind compania austriaca Alpine, si intre DN 1A si DN 7, lucrarile fiind atribuite companiei elene Aktor.

Centura de Nord va avea trei pasaje rutiere: unul in zona caii ferate din apropierea podului Baneasa, pe Drumul National DN 1, un pasaj suprateran la intersectia dintre Centura Capitalei si Drumul National 1A, al treilea pasaj rutier suprateran urmand sa fie construit la intersectia dintre Centura ce va fi construita intre Mogosoaia si Chitila si DN 7 (Bucuresti-Pitesti).

Pentru a face legatura intre Autostrada 1 si Autostrada 2, Ministerul Transporturilor va organiza in acest an o licitatie pentru largirea centurii pe sectoarele A1 – DN 7, cu o lungime de circa 10 km, si DN 2 – A 2, cu o lungime de 11 km.

Pe tronsonul dintre DN 7 si DN 2 lucreaza trei consortii: asocierea Aktor – Viacons, intre DN 7 si DN 1A, lucrarile fiind estimate la 19,5 milioane euro, Romstrade – Jaypart, intre DN 1 si DN 2, valoarea lucrarilor – 26,76 milioane euro, si Alpine – FCC, intre DN 1A si DN 1, valoarea lucrarilor ridicandu-se la 30 milioane de euro.

Magda SEVERIN

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.