Nu se mai reziliaza contractul pentru tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti

 

Ministrul Anca Boagiu s-a razgandit: nu mai reziliaza contractul pentru portiunea Moara Vlasiei-Ploiesti din tronsonul autostrazii Bucuresti-Ploiesti, asa cum anuntase acum o luna, ci va permite Asocierii Spedition UMB – Pa&Co International – Euroconstruct Trading 98 – Tehnostrade sa continue lucrarile, pe aceiasi bani. Mai precis, santierul abandonat de 16 luni va fi “reactivat” fara ca firmele amintite sa mai ceara suplimentarea cu 47% a costului lucrarilor. In plus, constructorul promite ca va da gata tronsonul pana la sfarsitul anului.

 

Constructorii tronsonului Moara Vlasiei-Ploiesti au renuntat sa mai solicite costuri suplimentare, care ar fi marit cu 47% valoarea contractului, precum si “dreptul de a solicita, la orice extensie de termen, costuri suplimentare, penalizari, daune, precum si la orice alta pretentie financiara”. Toate acestea au fost trecute intr-un act aditional semnat, miercuri, de Asocierea Spedition UMB- Pa&Co International- Euroconstruct Trading 98- Tehnostrade cu CNADNR. Este un act aditional “de solutionare pe cale amiabila a diferendului survenit ca urmare a Notificarii de Reziliere transmise de Companie in ceea ce priveste Contractul de proiectare si executie a Autostrazii Bucuresti-Brasov, intre km 19,5 – km 62”, informeaza Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale. Constructorul se angajeaza sa finalizeze lucrarile pana pe 15 decembrie 2011.

Din tronsonul Bucuresti-Ploiesti s-a finalizat 54% pana acum un an si jumatate, cand antreprenorul a abandonat lucrarile pe sectorul cuprins intre km 46,5 si km 48, retragandu-si utilajele de pe santier. Termenul de finalizare a acestei portiuni de autostrada a fost 2010, insa CNADNR a transmis notificarea de reziliere a contractului abia pe 18 aprilie a.c..

Magda SEVERIN

Foto: Jean-Mihai PALSU

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.