Sameday a livrat peste 2 milioane de colete, de Black Friday

Sameday a livrat peste 2 milioane de colete, în timpul campaniei de Black Friday (13 – 20 noiembrie), dublu față de perioada similară a anului trecut, iar 37% dintre cele din București au fost livrate spre un easybox, informează compania, în 27 noiembrie.

Peste 85% dintre expedițiile generate în această perioadă, în cadrul campaniei de curierat, au fost livrate a doua zi. Serviciul de livrare în easybox a avut un grad de adopție de 3 ori mai mare decât în 2019.

Iată și celelalte precizări, în comunicatul tranmsis ZIUA CARGO:

Volumul de comenzi înregistrate pe 13 noiembrie a fost de 4 ori mai mare decât cel al unei zile obișnuite a anului. Mai mult, prima zi de luni de după Black Friday, a înregistrat și ea o creștere de 250%, comparativ cu 2019, iar cea mai aglomerată zi, din punctul de vedere al volumului de expediții, a fost marți, 17 noiembrie, când echipa de curieri Sameday a livrat cu 35% peste vârful istoric atins în perioada stării de urgență.

Ridicarea coletelor din rețeaua de lockere easybox a fost în topul preferințelor celor care au comandat în perioada campaniei de Black Friday, serviciul înregistrând o rată adopție de 3 ori mai mare față de anul trecut. Numărul coletelor livrate în easybox, în cadrul campaniei de anul acesta, a fost egal cu jumătate din întregul volum de livrări al ediției precedente. 

37% dintre destinatarii din București au ales să își ridice comenzile din lockere, în top urmând Cluj-Napoca și Timișoara. Coletele au fost ridicate din easybox, în medie, cu 3 ore mai repede decât în luna octombrie, iar cel mai scurt timp pentru preluarea unui colet a fost de un 1 minut. 

„Experiența anilor precedenți, dar și perioada dificilă de la începutul pandemiei, ne-au ajutat să ne optimizăm resursele și să ne organizăm echipele, astfel încât să facem față celei mai aglomerate perioade a anului. Ne-am menținut promisiunea de livrare, mai mult decât atât, peste 85% dintre comenzile generate în această perioadă au ajuns la destinatari a doua zi. Capacitatea operațională creată va fi menținută și în luna decembrie, când ne așteptăm la un volum de comenzi similar celui din noiembrie.

Vom continua să dezvoltăm intrumente și facilități care să îmbunătățească experiența clienților noștri, extinderea rețelei easybox fiind o direcție strategică pentru noi.”, explică Lucian Baltaru, CEO Sameday. 

95% dintre coletele livrate prin Sameday, între 13 și 20 noiembrie, au fost de tipul B2C, servind, astfel, sectorul de e-commerce. În materie de categorii de produse, românii și-au orientat atenția spre următoarele: modă (14.7%), casă, decorațiuni și bricolaj (13.9%) și IT&C (13.6%). 

În perioada Black Friday, Sameday a operat cu o flotă de peste 2500 de vehicule, ce au parcurs 2.5 mil. km și 855 de lockere, de trei ori mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut. 

Despre Sameday 

Înființată în 2007, Sameday se numără în prezent printre principalii jucători din piața românească de curierat. Compania oferă clienților și partenerilor servicii de curierat la nivel național, livrare în aceeași zi în București și în zonele limitrofe, program extins de livrare, de la 09:00, la 21:00 sau livrare în lockere. Sameday livrează fără a taxa kilometri suplimentari, în peste 7.000 de localități, și pune la dispoziția clienților serviciul easybox, care cuprinde peste 855 de lockere la nivel național. 

În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în două huburi logistice, unul amplasat în apropiere de orașul Chitila și unul în județul Sibiu. 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.