Noul Mercedes-Benz Citaro cu motor Euro VI, testat de RATB. Galerie Foto

Noul Mercedes-Benz Citaro cu motor Euro VI, care oferă un nivel ridicat de confort atât pentru călători, cât şi pentru şoferul autovehiculului, este testat pe străzile din Capitală. Din 9 iulie, pentru a observa comportamentul autobuzului în condiții de trafic intens, RATB testează timp de două săptămâni noul Citaro pe linia 104, călătoria fiind gratuită pentru pasageri.

Siguranță de la A la Z: Citaro Euro VI este primul autobuz cu podea joasă ce deține ESP pentru autobuzele rigide și ATC pentru cele articulate. Noile motoare BlueEfficiency Power cu BlueTec®6: economie ridicată și respectarea mediului înconjurător. 

Noul Citaro cu motor Euro VI este un autobuz care se remarcă prin confort, siguranță, performanța ridicată, consumul scăzut și caracteristicile prietenoase cu mediul.

Noul Citaro se distinge în primul rând la nivelul experienței superioare de transport, oferind pasagerilor călătorii plăcute din primul moment în care pășesc în autobuz.

Mai mult, pasagerii se bucură pe parcursul drumului de scaune comode, ținută de drum fără cusur, precum și de generozitatea spațiului  interior, toate acestea asigurând astfel un nou nivel de confort pentru transportul public urban.

Structura mai joasă a treptelor și podeaua coborâtă asigură un flux de pasageri mai rapid și o dispunere mult mai lejeră și ușoară a călătorilor în interiorul autobuzului.

Mercedes-Benz Citaro (7)

Scaunele se remarcă prin comoditate, robustețe și rezistență, precum și prin nivelul ridicat de confort datorat formei ergonomice.

Pentru pasagerii care călătoresc în picioare, sistemul flexibil de prindere este la îndemână și este sigur în mers. De altfel, barele de susținere verticală mențin conturul curbat spre exterior al modelului precedent, ce a servit ca model pentru întreaga branșă.

Mai mult, Citaro se bucură de stabilitate și o ținută de drum ireproșabile prin suspensia perfectă indiferent de situație, numărul de locuri sau condiția drumului, cu ajutorul reglajului de nivel și amortizoarelor controlate electronic.

Mercedes-Benz Citaro (5)

Confortul călătorilor este completat de sistemul de aer condiţionat. Aerotermele aflate pe pereţii laterali sunt controlate termostatic şi asigură o temperatură plăcută chiar şi în timpul iernii.

„Călătorii din Bucureşti sunt deja obişnuiţi cu confortul şi siguranţa oferite de modelele Citaro folosite de partenerii noştri de la RATB. Însă, în acest moment, prin noul Citaro, propunem un nou mijloc de transport. Acest model este autobuzul perfect pentru oraş, eficient şi prietenos cu mediul, potrivit din toate punctele de vedere peisajului urban. Suntem încrezători că pasagerii şi șoferii vor aprecia noul grad de confort, siguranţă, utilitate crescută şi beneficiile suplimentare oferite de noul model Citaro”, a declarat Boris Billich, CEO şi Preşedinte Mercedes-Benz România.

Mercedes-Benz Citaro (4)

Noul Citaro este asamblat în cele mai moderne fabrici de producție de autobuze şi se află pe primele locuri în ceea ce priveşte reducerea emisiilor nocive, evidențiindu-se prin măsurile de protecţia mediului.

Predecesorul noului Citaro reprezintă unul dintre cele mai bine vândute modele de autobuze pentru transportul public. Definitoriu pentru acest succes nu a fost numai conceptul de pionierat al vehiculului, ci şi calitatea deosebită a acestuia – care este continuată consecvent de noul Citaro.

Mercedes-Benz Citaro (3)

Unul dintre principalele avantaje deţinute de Mercedes-Benz Citaro este reprezentat de către motorul Euro VI şi de echipamentul de control al emisiilor poluante. Noul Citaro respectă standardele ridicate de mediu Euro VI privind emisiile şi oferă beneficii suplimentare sub forma unei bune economii de combustibil şi unei exploatări fără probleme.

Un câștig pentru transportul public îl reprezintă motoarele fiabile și economice Euro VI care utilizează tehnologia BlueTec®6 pentru motoare diesel. De asemenea, mediul înconjurător este protejat datorită nivelului scăzut de emisii poluante și de particule.

Mercedes-Benz Citaro (2)

Motoarele diesel sau pe gaz natural comprimat cu o putere de 220 kW (300 CP) și 265 kW (360 CP) contribuie la economisirea carburantului și asigură deplasarea rapidă în trafic.

Astfel, în cazul noilor motoare Euro VI, există și opțiunea cu gaz natural comprimat (NGT), care oferă reducerea costurilor cu combustibilul şi, de asemenea, reducerea emisiilor poluante.

Pentru asigurarea şi îmbunătăţirea calităţii, procedee precum vopsirea catodică a întregii caroserii prin scufundarea în baie, fac posibil ca autobuzul să își îndeplinească cu ușurință scopul pentru care a fost creat. Astfel, noul Citaro beneficiază de o perioadă lungă împotriva coroziunii și, în același timp, protejează și investiția făcută.

Mercedes-Benz Citaro (1)

Printre principalele avantaje ale utilizării noului Citaro se numără:

  • Creşterea gradului de confort pentru şofer şi pasageri;
  • Protecţie anti-coroziune pe termen lung ce conduce la o calitate îndelungată şi protecţia investiției;
  • Tehnologia NGT – soluţie de combustibil alternativă ajunsă la a doua generaţie de motoare, bazată pe gaze naturale și utilizată de Mercedes-Benz

Pentru o bună administrare a flotei de vehicule, FleetBoard oferă sprijin în optimizarea proceselor de transport, reducerea costurilor de combustibil și a emisiilor de CO2 și în stabilirea timpilor de lucru ai şoferilor. FleetBoard oferă o privire de ansamblu rapidă și obiectivă asupra parametrilor flotei.

Noul Citaro Euro VI este utilizat timp de două săptămâni în Bucureşti, pe linia autobuzului 104, accesul călătorilor fiind gratuit.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.