Ministrul Transporturilor a sistat toate concursurile

2

Ministrul Lucian Bode a declarat, în 7 noiembrie, la  întâlnirea cu personalul de conducere și cu managementul companiilor aflate în subordinea, sub autoritatea și coordonarea Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor,  (MTIC), că a oprit toate concursurile și va demara un audit intern „la toate nivelurile”.

„Am decis să demarez un audit intern la toate nivelurile și să opresc toate concursurile aflate în desfășurare atât în aparatul central, cât şi la unitățile din subordine”, a spus ministrul.

În cadrul întâlnirii au fost abordate teme referitoare la eficientizarea activității la nivelul ministerului și al companiilor din subordine, stadiul pregătirilor pentru iarnă, măsurile necesare pentru transparentizarea activității, planificarea cheltuirii fondurilor publice și responsabilizarea angajaților din minister și unitățile din subordine.

„În cel mai scurt timp, toți cei care sunt implicați în activitatea Comandamentului Central de Iarnă constituit la nivelul ministerului trebuie să fie pregătiți pentru a ne asigura că lucrurile vor decurge normal pentru perioada de iarna. În cel cel mai scurt timp vom discuta rectificarea bugetară pentru 2019, bugetul pentru 2020 și, în colaborare cu Ministerul Fondurilor Europene, vom conlucra pentru creșterea gradului de absorbție a fondurilor comunitare. Totodată, prioritatea-zero este deblocarea  situaţiilor critice de la companii, precum Romatsa, CFR Marfă sau Tarom”, a adăugat Lucian Bode.

Ministrul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor i-a asigurat pe șefii instituțiilor că are cunoștință despre problemele cu care se confruntă, dar le-a cerut și să-și asume decizia: „Când am acceptat acest mandat am știut de la bun început la ce efort mă angajez. Știu din activitatea mea parlamentară problemele cu care vă confruntați. Cei care vor să facem treabă, să îndreptăm lucrurile au ușa mea deschisă în permanență. Am venit aici pentru ca transporturile și comunicațiile să aducă plus valoare, iar coordonatele pe care vreau să mergem de acum înainte sunt: transparenţă, planificare şi asumarea deciziei, pentru că de foarte, foarte multe ori nu mulţi funcţionari de decizie îşi asumă decizia”.

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.