Lotul 1 Sebeș-Turda, gata până la sfârșitul anului

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, s-a deplasat, în 25 iulie, împreună cu noul director general al CNAIR, pe șantierele autostrăzilor Sebeș – Turda (loturile 1 și 2) și Lugoj – Deva (loturile 3 și 4), pentru a verifica evoluția lucrărilor.

Lotul 1 al Autostrăzii Sebeş – Turda va fi dat în folosinţă până la sfârşitul anului, stadiul lucrărilor fiind de peste 70%. În cursul zilei se lucra la turnarea covorului asfaltic pe o porţiune de drum.

Ministrul Transporturilor s-a declarat mulțumit și de stadiul lucrărilor la Lotul 2 al acestei autostrăzi. La vizita anterioară, Răzvan Cuc amenințase constructorul cu rezilierea contractului, din cauza mobilizării reduse și a întârzierii termenelor de execuție.

În prezent, lucrările sunt în graficul stabilit de către antreprenor.

Ministrul a precizat că, dacă vor fi mobilizați mai mulți muncitori și mai multe utilaje, este posibil ca termenul final asumat de către constructor să fie respectat. 

„Am văzut că mobilizarea este cu totul alta față de când am venit și am spus că voi rezilia contractul în acel moment. Iată că suntem în grafic, dar cu toate acestea, eu aș vrea să văd și mai mult decât atât, ca să își poată susține termenul pe care și l-au asumat… Deși ați văzut că eu în evaluarea pe care am făcut-o pentru kilometri care vor fi deschiși la finalul acestui an, nu m-am hazardat să spun că vom finaliza acest lot, să-l putem da în trafic, la sfârșitul anului, constructorul și-a menținut acest termen inclusiv astăzi. Vreau să văd acest lucru, să fie o surpriză, suplimentar față de ce am spus la ultima conferință de presă”, a declarat Răzvan Cuc.

Loturile 3 și 4 ale Autostrăzii Lugoj – Deva, gata “în cel mult două săptămâni”

Inspecția a continuat pe loturile 3 și 4 ale Autostrăzii Lugoj – Deva, unde ministrul Transporturilor s-a declarat mulțumit de stadiul lucrărilor și a precizat că în maxim două săptămâni vor fi deschise circulației.

Răzvan Cuc a reiterat faptul că pentru toate lucrările de infrastructură îşi doreşte ca termenele să fie respectate, să fie respectate standardele de calitate și siguranță, iar subcontractorii români să fie plătiţi la timp.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.